Tulijoita Monikkoperheiden H:gin perhevalmennukseen 19.10 ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips,

löytyykö palstailijoista tulijoita tuohon ensi viikon perhevalmennukseen ja millä rv:lla olette menossa ?

Minua kiinnostaisi nimenomaan tuo ekan kerran osio, mutta onpa kummalliseen aikaan , klo 13. harva töissä oleva pääsee lähtemään keskellä päivää..minä toki yritän pomolta saada tuon vapaaksi =)

Niin, ja minulla nyt rv 18+5 ja muhkea olo..

Kommentit (2)

Vierailija

Ja tiedän pari muutakin pariskuntaa, jotka ovat tulossa, joten eiköhän meitä ole ihan kunnon porukka kasassa. :) Itsekin ihmettelin vähän tuota aikaa, onneksi kuitenkin sopii meille molemmille.

Juu, olosi on varmasti muhkea, mutta vasta alkua. ;) Nyt alkaa musta tuntua, että mahan venyminen on melkoista. Ultrassa käyn jo joka toinen viikko ja eilen oli viimeisin käynti. Pienet olivat kasvaneet kahdessa viikossa 400g/lapsi, eli masuun on kosahtanut 800 grammaa lisää painoa kahdessa viikossa. HUH! Ja saman tahdin pitäisi kutakuinkin jatkua. Tuntuu varmasti oikein rattoisalta, kun margariinipaketillinen ilmaantuu masuun viikossa... :) Nahkaa tulee rasvattua oikein ahkerasti..

Hyviä vointeja sulle ja nähdään viikon kuluttua!

Mia79 ja masumöyrijät rv 30+3

Vierailija

...tai ainakin minä, kun alan vähitellen hidastamaan työtahtia, mutta miehestäni en tiedä vielä pääseekö keskellä päivää.

Kasassa on silloin 26+0 ja olo on aika muhkea, mutta ei tämä maha nyt vielä arkipäivään pahemmin vaikuta -täytyy yrittää muistaa vaan ottaa rauhallisesti aina kun voi.

Kättärillä nähdään,

Julis + vimpulat 25+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat