TRUST

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haluan kirjoittaa sinulle ja ilmaista osanottoni. Et tunne minua, mutta sinä olet jäänyt mieleeni.

Ei ole sanoja, mutta haluan jakaa kanssasi tämän Raamatun kohdan:

Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut. (Room. 8:28).

Tiedän, että nyt tuohon uskominen on varmaan mahdotonta. Mutta se on kuitenkin totuus. Se on se kallio, johon saatte nyt miehesi kanssa nojata.

Kaikkivaltias Jumala teitä siunatkoon ja kantakoon!

Ninnu

Kommentit (1)

Vierailija

Kiitos sulle tuntematon virtuaali ystäväni!!

Sanoit juuri sen mitä olen halunnutkin kuulla, ihan sait kyyneleet silmiin, tällä kertaa et siitä surusta jota koen vaan siitä toivon pilkahduksesta jonka viimein näen..

Elämä ei voi suunnitella eteenpäin, on otettava vastaan tasan se mikä annetaan ja kestettävä se. Tämän olen tänä vuonna näiden murheideni keskellä oppinut. Luja luottamus Jumalaan säilyy vaikka kuinka myrskyt heittelis. Välillä tietenkin itkettää, ketäpä ei, mutta silti pohjimmiltani tunnen olevani suurten vahvojen käsivarsien kannateltavana.

Ehkä jonain päivänä vielä saan oman lapsen syliini asti ja voin riemumielin kiittää...

Kiitos sinulle!!

Halauksin Trust

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat