Pyyntö isoperseisille stringien käyttäjille:

Vierailija

Tiedättekö miten ällöttävää on kävellä takananne, kun isot selluliittiperseenne heiluvat holtottomasti löysissä housuissa?

PLEASE, käyttäkää jotain kontrolloivia alushousuja, kun eivät ne stringit oikeasti ole tarkoitettu ihan joka persetyypille!

t: Ei-stringejä käyttävä XL-kokoinen nainen

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

tavat housunsa? Sama mulle, käyttääkö jättipeet stringejä vai mummoja, mutta ihmettelen vaan, että miten joku saa itselleen syötyä sellaisen p*rseen ja sitten vielä kuvittelee, että miehet kuolaisivat OIKEASTI sen perään ja niillä alkaisi seistä, kun kadulla edessä hyllyy joku puimuri jatkeena ratapölkyt. Hyvä on olla hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta kun nykyään ihmisiltä tuntuu olevan kaiki itsekritiikki kadoksissa.

Vierailija

niin on ilmeisesti yksilöitä, joille kertyy kaikki ihra perään. Itse lihon tasaisesti muuten joka puolelta, mutta takamus ei leviä.

Vierailija

siis jos ostat sellaset missä on tiukka lahkeensuu niin saat sen vaon aikaan...kattele sellaset missä EI OO tiukka lahje. Jokohan tää nyt tuli ymmärrettävästi. ;) (väsymys vissiin painaa...)

Vierailija

Luulis ihan oikeesti, et " isotyttö" käyttäis tukevampia alushousuja. Niillä sais sit vähä löllöperää ja löllömahaa timmimmäksi.

Terveisin XL-nainen

Vierailija

pirtelö:

Lainaus:

tavat housunsa? Sama mulle, käyttääkö jättipeet stringejä vai mummoja, mutta ihmettelen vaan, että miten joku saa itselleen syötyä sellaisen p*rseen ja sitten vielä kuvittelee, että miehet kuolaisivat OIKEASTI sen perään ja niillä alkaisi seistä, kun kadulla edessä hyllyy joku puimuri jatkeena ratapölkyt. Hyvä on olla hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta kun nykyään ihmisiltä tuntuu olevan kaiki itsekritiikki kadoksissa.

Voit yllättyä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat