Projekti manageri tyopaikkakiusaa minua! Jos irtisanoudun saan 3 kk karenssin! Miten voi olla tyontekijalla nain huonot oikeudet????????

Vierailija

En kestä töissä enää päivääkään. Olen projekti-managerin jalkarätti. Menen itkin töihin ja lähden itkien. En jaksa enää. En voi kuitenkaan irtisanoutua, sillä saan 3 kk:n karenssin. Miten helvetissä voi olla näin huono turva työntekijällä????????????????????????????????????????

Kommentit (15)

Vierailija

ollenkaan pahalla? Eli että olet " yliherkkä" ja sinulla on ennako-oletuksena, että kaikki suhtautuvat sinuun vihamielisesti.

... Muistelen vain entistä lukioluokkakaveriani, jolle ei tarvinnut sanoa kuin ihan ystävällisesti että " sulla on uusi paita" tms niin se jo loukkaantui - otti kai vittuiluna?

Vierailija

Tunnistan ihmistyypin tästä projekti-managerista. Ei hänelle hyödytä mitään sanoa, se korkeintaan pahentaa tilannetta ja vittuilu vaan muuttaa muotoaan.

Vierailija

Eli työpaikkakiusaaminen oli kestänyt jo kuukausia (ei kuitenkaan mitään vuosia tms). Rupesin olemaan ihan rikki ja sain mm. keskenmenon joka saattoi tietenkin johtua jostain ihan muustakin mutta itse koin tuon työpaikan tulehtuneen tilanteen ja stressin olleen yksi aiheuttaja. Menin työpaikkalääkärille ja purskahdin suoraan itkuun kun koitin selittää mikä on hätänä ----> tulos 2kk sairaslomaa (kolmessä pätkässä).

Päätin sairasloma-aikana että takaisin en lähde ja sain lääkäriltä lapun että irtisanoutumiseni olisi tärkeää tervehtymiseni vuoksi. Ilmoittauduin työkkäriin, täytin lippulaput siitä miksi olen irtisanoutunut itse (tein kolmen A4:sen selvityksen kiusaamisesta yksityiskohtineen kaikkineen) ja liitin selvitykseen lääkärintodistuksen. ------> tulos: ei päivääkään karenssia!!! Minulla oli kuulemma " painavat perusteet" irtisanoutua itse! :-)

Vierailija

Nämä minulle tapahtuneet vittuilut esim. tämän pm:n puolelta ovat hyvin suoria. Hän nolaa minut muiden edessä, haukkuu kun en osaa kaikkia ohjelmia (en voi osata, kun olen uusi työntekijä), on puhunut pahaa minusta muille projektin jäsenille, vaihtavat ilmeitä ja katseita keskenään kun minusta on kyse jne. Kaikkeen pm:n sanomaan sisältyy jokin piikki ja iva. Ei ole pelkoa, että hän olisi erehtynyt kehumaan paitaani.

Vierailija

päivittäin ihan mielivaltaisesti. Onneksi ei ole vielä osunut omalle kohdalle, mutta joka päivä mietin milloin teen jonkun mokan ja hän ottaa minut myös hampaisiinsa. JA meillä tämä pomo on 37v mies! Ja kiusatut naisia. Sama meno jatkuu, koska ei ole ketään kelle sanoa - ja jos luottamusmiehelle kerromme (tai olen kyllä jo jotain kertonutkin, mutta en antanut vielä lupaa edetä asiassa), niin pomomme pitää kyllä siitä huolen, että kenelläkään ei ole enää hauskaa sen jälkeen - hän on ihan suoraan uhkaillut meitä ;/ Kyllä voi olla työelämä karseeta nykyään!!

Vierailija

Hän kohtelee minua kuin koiraa. Kuvittelee, että voi puhua minulle miten haluaa ja kohdella miten haluaa. Hän on osoittanut jo fyysisestikin ylivoimansa kävelemällä käytävillä suoraan päälle. Hän on siis vanhempi nainen.

Vierailija

Tai sitten tartut asiaan ja otat yhteyttä asian tiimoilta ylempään pomoon. Lain mukaan sen tulee puuttua asiaan. Jos ei auta niin sitten vielä ylempään ja jos niitä ei ole niin sitten sairaslomalle, piittaamattomat pomot saavat kärsiä.

Vierailija

Joko ryhtyy kohtelemaan sua asiallisemmin tai viet asian ylemmälle taholle, tarvittaessa teet valituksen ja soitat lakimiehelle. Pane se kuriin äläkä pillitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat