Putsataanko hammaslääkärissä potilaiden välillä kaikki pinnat yms. ?

Vierailija

Olin hammashoitajalla, ja multa tuli paljon verta suusta. Se hoitsu tietenkin niillä hanskoilla " kosketteli" kaikkea, esim. otti hammaslankaa niillä verisillä hanskoilla ja sitten antoi mulla peilin käteen, kun näytti hammasvälien hoitoa. Peilinkahvassa oli verta!!! Järkeilin, että minun, kun hoitaja otti verisillä käsillä sen peilin käteen ja antoi mulle. Mitä, jos se oli jonkun muun verta? Siis, että edelliselläkin potilaalla tullut verta ja hoitsu ottanut verisillä käsillä peilin käteen ja nyt sama toistui!!! Sen jälkeen hoitaja laittoi vielä kädet mun suuhun!! Desinfioidaanko kaikki, mihin hoitaja on koskenut verisillä käsillä, kun potilas lähtee????!!!!!!

Auttakaa. Ja please, älkää naurako, mulla pöpökammo :(((((((((((((

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

tappaa kaikki pöpöt. Hepatiitit jne. Ja niinkuin joku sanoi, niin kaikki mikä potilaan suussa käy, viedään strerilointiin ja vaihdetaan tietenkin seuraavalle potilaalle puhtaat instrumentit.

Vierailija

Niitä ei todellakaan pyyhitä joka asiakkaan välillä vaan illalla pyyhkäistään. Joskus hanskojakaan ei ehdi vaihtamaan kun kiire on kova kunnallisella puolella. Tai sitten hanskoihin laitetaan vaan desinfiointiainetta ja seuraava potilas sisälle!

T. 5 joka töissä hammaslääkärissä kunnallisella

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat