Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo ongelma näitten sivujen kanssa!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En pysyty kirjoittamaan viestejä tälle palstalle, ellen ole kirjautunut. Jos yritän kirjautumatta vastata johonkin viestiin tai aloittaa uuden keskustelun, saan eteeni viestin:

Voit nähdä tämän ilmoituksen kahdesta eri syystä

Näet tämän ilmoituksen siksi, että:

* olet tullut keskustelualueelle sellaisesta linkistä (esim. suosikeista/aktiivisesta kirjanmerkistä), joka sisältää virheellisen Sessio ID:n tai

* Javascript ja/tai evästeet on estetty selaimestasi

Koska kuitenkin kirjautuneena pysytyn kirjoittamaan, ongelma ei käsittääkseni voi olla evästeissä tai javascriptissä.

Muistelen, että jollakin muullakin on ollut vastaava ongelma... Osaisiko joku neuvoa? Selaimena minulla on Mozilla ja aina ennen ovat sivut toimineet normaalisti.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen saanut viestit lähtemään seuraavasti

päivitän sivun kun olen saanut tekstini valmiiksi

ja sen jälkeen painan tuota ok-nappulaa

Vierailija

kun lähettää viestiä tulee

//viesti ei luettavissa, siirretty tai poistettu. palaa?//

tai jotain vastaavaa..

viesti kumminkin mennyt perille.

yksi on,kokeilkaa lskea palomuurista suojaus tasoa..

sallia enemmän evasteitä.

yksi hyvä on tehdä.. lisätä palomuuriin " sallitut sivustot" kohtaan uusi sivu ja " www.vauva-lehti.fi"

näin tehden voi sallia tälle sivustolle kaikki evästeet ja pitää ne muille sivuistoille estettyinä..

//minä//

Vierailija

Mutta kun olen ensin lähettänyt jollekkin toiselle palstalle viestin, niin on tämäkin palsta auennut. Joskus olen myös kirjautunut, lähettänyt viestin ja kirjautunut ulos, niin sitten ovat muutkin viestit kulkeneet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat