Mieheni hankala luonteenpiirre!! Hermot menee!!

Vierailija

Mulla menee hermot mun mieheni ärsyttävään piirteeseen! Mielestäni tätä piirrettä kuvaa parhaiten sana pikkumainen.

Hänellä on elefantin muisti mitä tulee mun sanomisiini silloin ja tällöin. Jos esimerkiksi sanon joskus, että " En siis kerta kaikkiaan JAKSA kaveriani x" , ja joskus kuukautta, paria myöhemmin otan puheeksi ystäväni ja sanon, että hän on sitten mukava ihminen, mieheni kommentoi ensitöikseen: " Hmm. No viime kesäkuussa kyllä arvostelit häntä aika tavalla" . Loputtomiin tällaisia huomautuksia siitä, mitä joskus olen sanonut, tehnyt, mitä joskus olen jostain asiasta ollut mieltä. Hän saattaa takertua aivan epäolennaisiin asioihin, ja loukkaantuu heti, jos kivahdan että mitä se tähän kuuluu. Loukkaantuminen näkyy siten, että hän vaikenee kuin muuri ja " mököttää" loppuillan. Ärsyttävää..

-Vai onko tämä taas jotain niitä mars-venus-juttuja..?!

Kommentit (3)

Vierailija

yksityisseurassa voin tuskailla jotain tyyppiä ja oikeesti oon ihan hyvissä väleissä sen kaa. Kyllä olis hyvä että mies ymmärtäis sellaset purkaukset eikä palais niihin totuutena jälkeenpäin :-)

Vierailija

meillä mies käyttäytyy samoin.

He eivät yksinkertaisesti ymmärrä, että samaa ihmistä voi arvostella ankarasti ja silti tykätä. Tuntuu, että miehillä (ainakin meillä) on vain hyviä ystäviä. Heitä hän ei hauku koskaan. Toisaalta on sitten katkaissut välit kokonaan jos ystävästä löytynytkin piirteitä, joista ei pidä.

Mutta eivät ne sitä tahallaan tosiaan tee. Ainakin luulen niin. Kyllä minuakin sieppaa välillä kun mies tarttuu aina epäolennaisiin asioihin. JOs vaikka sanon että tuo Pekka muistuttaa tosi paljon Mattia niin hän sanoo:" No eihän ku niillä on ihan eriväriset hiuksetkin" . Tämä siis ihan yksinkertaistettu asia. Mutta häneltä jää usein se POINTTI huomaamatta, jota yritän hälle monesti selittää ts. vääntää rautalangasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat