Uusi onneton ilmoittautuu:(

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Uskallanpa avautumaan itsekin. Olen aikaisemmin vain seurannut sivusta. Eli olemme vuoden yrittäneet raskautta tuloksetta. Julkiselle puolelle hoitoon olisi päässyt vasta ensi vuonna joten päädyimme yksityiselle. En olisi millään pystynyt odottamaan niin kauan.. Maanantaina oli ensimmäinen käynti väestöliitossa.

Miehellä kaikki suht ok. Minä en kuitenkaan ovuloi joka kuukausi.. Ja toinen munasarjakin näytti rakkulaiselta. Ensi kierrolla thdään ssg. Ja jos siellä kaikki ok, niin sitten aloitan luultavasti syömään clomeja. Labroissa oli sen verran häikkää, et PROG oli vain 3.2 kun sen pitäisi olla yli 20 Toivon niin, että noilla clomeilla saataisiin jo jonkinlaista tulosta aikaan.

On tää niin VITUN vaikeaa Joka kuukausi saa itkeä kun menkat alkaa ja elimistö tuottaa taas pettymyksen. Töissäkään ei tahdo jaksaa olla. En olisi ikinä uskonut tämän olevan näin rankkaa. Tuntuu, että joka puolella vaan raskaana olevia naisia tai pieniä vauvoja.

Kommentit (2)

Vierailija

Rankkaa on, tiedän kokemuksesta. Mulla itsellä alkoi juuri tänään kuukautiset ja mieli sen mukainen...No, nyt alkaa eka clomikuuri kp3-5, ja toivon todella, että tämä auttaisi saamaan kuukautiset säännölliseksi ja ovulointi tapahtuisi. Toivotaan...

Paljon onnea sulle ja voimia!

Vierailija

Jos " vika" on vain ovuloinnissa, niin joko clomeilla tai pistoshoidoilla saadaan usein hyvin tuotettua ovulaatio ja 80% pareista onnistuu jo pelkästään tuolla hoidolla. Sen jälkeen on mahdollista koittaa inssejä yms. tueksi.

Tsemppiä hoitoihin ja toivotaan pikaista plussaa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat