Uusi palstailija etsii " kohtalotovereita" ja juttukavereita :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Elikkä olen aloittanut vastikään perheellisenä opiskelun yo:ssa. Yo-opintoja on ollut aiemminkin ja perhettäkin kohta kolme vuotta, mutta nyt siis ensimmäistä kertaa molempia yhtäaikaa. Kaipailen samalla aaltopituudella olevaa kaveria jutusteluun.. lähipiiriin kun kuuluu oikeastaan vain joko kotona olevia äitejä tai lapsettomia opiskelijoita.

Keskustella voidaan joko tällä palstalla tai perustaa oma sähköpostilista, miten vain :)

Niin, ja ikää minulla 23v, lapsia kaksi.

Kommentit (6)

Vierailija

Täällä yksi " aikuisopiskelija" ilmoittautuu. Eli yritän töiden ohella vielä saada yo-opintojakin viimeistellyksi, kun lapset tuli hankituksi " kesken kaiken" . Rankkaa on, mutta hitaasti hyvä tulee. Nimim. aion valmistua!! :-) Kirjoittaa saa osoitteeseen sundance @ webinfo (välit pois).

Vierailija

Täällä myös yksi vailla juttukaveria :)Tänä syksynä aloitin Helsingin yliopistossa opiskelut ja ikää on jo kohta 27 vuotta. Minulla on kaksi poikaa 1v9kk ja 3,5v.

Olenkin miettinyt olisikohan opiskeliville äideillä omaa keskusteluryhmää perustettu esim. yahooseen, mutta en ole löytänyt. Minäkään en pahemmin kohtalotovereita tunne, joten olisi mukava vaihtaa ajatuksia!

Minullekin saa laittaa postia :) suvipilvi@yahoo.com

Vierailija

Suntsa on ollu aktiivinen ja perustanu meille oman ryhmän yahoo:hon/seen (suoman kielen opiskelija, eikä tiedä miten tuo taivutetaan... ;)). Osoitteen saa varmasti tietoonsa mailailemalla johonkin näistä osotteista, elikkä jos joku myöhemmin hoksaa tämän ketjun, niin sinne vaan mukaan! :)

Vierailija

tai no, alotin opiskelut tänä syksynä. Lapsia kaksi, 1v6kk ja 3v.

Opiskelukaverit on todellakin nuorempia, ite oon 24 v, pian 25! Eikä oikeen hirveästi löydy sitä yhteistä säveltä:). Vaikkakin kivoja ovat, mutta silti niin " eri ympyröistä" .

Missä yo:ssa opiskelet, ja missäpäin asustelet? Itse opiskelen JY:ssa.

No, ois kiva kuulla susta lisää :).

Laita (ja muutkin saa laittaa) postia jos kiinnostaa: tatusalm@cc.jyu.fi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat