Miten reagoisit asiaan?

Vierailija

Nuorempi sisko erosi miehestään ja jäi yksin lapsen kanssa.Mies ottaa lapsen aina kun on vapaalla.Siis töistä,on vuorotyöläinen...

Sisko löysi uuden miehen itselleen ja toi sen meille heti näytille,no tälle ex-miehelleen oli huutanut että se ei saisi ollenkaan käydä meillä.Ja varsinkaan tuoda sitä uutta naisystäväänsä meille.

Mä sitten sanoin tälle ex-miehelle että tottakai se saa käydä meillä ja tuoda uuden eukkonsakin.Eihän se mulle sen enempää kuulu.

No ei sitten sanottu siskolle mitään kun tiedettiin reaktio ja oli sitten jostain kautta saanut tietää ja nyt uhkaa kieltää mieheltä oikeuden lapseen ja kaikkea mahdollista.Koko meidän muukin perhe jo sotkettu asiaan.

Kertokaahan nyt mammat että onko mulla kaikki ihan kotona kun pidän siskoani sairaana?Ja mikä saa siskon käyttäytymään noin ja miksi ex ei saisi käydä meillä tai muilla perheenjäsenillä?Onhan lapsemme kuitenkin serkuksia??!!

Kommentit (8)

Vierailija

exäni tartteisi ravata esimerkiksi äitini luona eromme jälkeen. Tai ottaa

uusi puolisonsa mukaan sukulaisteni luokse. Kyse on kompromisseista ja sopeutumiskyvystä. Siskollasi on oikeus myös omaan elämään, yksityisyyteen jne. Toisaalta, eipä puolisonikaan ole tuon tyylinen ja ammatissa missä ei paljon vapaa-aikaa ole arkisin.

Vierailija

tavallaan ymmärrän siskoasi, että haluaa että sinä olet hänen " puolellaan" . Ero voi olla vielä noin alussa aika riitaisaa ja tarvitaan aikaa nuolla haavoja ja antaa tilanteen rauhottua. Ymmärrän myös sinua ettet halua pilata välejä turhaan sekä teiltä että lapsilta. Keskustelut siskon kanssa olisi nyt paikallaan. Voisiko ex tuoda aluksi vain lapsen leikkimään eikä tulisi itse mukaan lainkaan? Siskostasi varmasti tuntuu että puhutte hänestä hänen selkänsä takana. Ja kun sinä olet sisko niin ei halua että mies astuu hänen reviirilleen.

Kannattaa odotella pahimpien myrskyjen laantumista. Kyllä se sisko varmaan joskus vielä antaa exän teitä tavata. Ja toivottavasti hän voi myös joskus vielä tavata exänsä

Vierailija

tuskinpa tulee sitä saamaan sillä perusteella, että ex-mies kyläilee lastensa kanssa hänen siskonsa perheen luona;) pikkuisen vaikuttaa kyllä hullulta...

Vierailija

voimme yöpyä siellä tän ex:n ja sen uuden tyttöystävän kanssa.Ollaan menossa sinne lapsien kanssa ja idea oli siihen asti hyvä kun sisko kuuli että meidät on sinne yöksi kutsuttu.

Ja tosta erojutusta että meidän vanhemmat eros ihan sopuisasti ja ilmanmitään suhdesotkuja.Ja näidenkin erosta jo melkein vuosi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat