Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiti kotona,lapset 4,5 ja 8 vuotiaita,kuinka mahdollista etta muka saa melkein 1000 euroa kuussa joitain etuuksia?? Mies toissa ja tienaa h...

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

,,,ja toisaalta paljonkos kolmesta lapsesta saa lapsilisiä...? Siihen vähän yksinhuoltaja korotuksia, sairaan lapsen hoitolisiä, asumistukia jen...Ei se nyt välttämättä kovin kauas jää...riippuu toki vuokran suuruudesta...

Vierailija

ja saa silloin esim Kelalta sairaan lapsen hoitotukea, vai mikä se nimitys nyt onkaan. Kunnalta saattaa silloin lisäksi saada omaishoidon tukea.

Vierailija

neljä lasta niistälapsilisät alle 500,sit kaksi erityislasta jotain puheen viivästystä jotain 180 per lapsi ja vielä omaishoidontuki niin tekee yli 1000 euroa..ei kuulemma kannata mennä töihin kun hoitomaksut yms.matkakulut

Vierailija

Eli tuloni olivat vuoden 1600 ¿, ja nyt saan ansiosidonnaista+3.kertaa lapsikorotukset, eli minulle jää todellakin se yli 1000 ¿ käteen. Naapuriko se siellä kirjoittelee?? ((((0= Ja minun TERVEET lapseni ovat 4.5v. 6.v ja 8 v.

Vierailija

Ellei kyseessä yksi tai kaksi vaikeasti vammaista lasta. Lapsilisiähän kolmesta tulee reilu 300e ja jos siihen saisi päälle Kelasta erityishoitotukea ja kunnalta omaishoidontukea, niin saattaisi tulla yhteensä tuo 1000e. Toinen mahdollisuus on työttömyyskorvaus, jolla tietysti ansiosidonnaisena tulisi helposti jo pelkästään yli 1000e. Työmarkkinatukea tuskin tulisi, jos mies tienaa hyvin.

Vierailija

Minä ainakin saan yli 1000e kuussa plus lapsilisät ja kotona olen. Ansiosidonnaisen ansiosta. Ja miehen tulot ei vaikuta senttiäkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat