Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetättekä ketjukirjeet takaisin?

Vierailija

Siis semmoiset sähköpostiin tulevat ystävä- ym -höpinät missä sitten lopuksi kehoitetaan että " jos olen hyvä ystäväsi (tms) niin lähetä tämä kirje takaisin minulle ja eteenpäin viidelle hyvälle ystävällesi"

Minä en koskaan lähetä niitä takaisin, tuntuu jotenkin niin teennäiseltä jo se että niitä kiertää kymmenittäin saati sitten että lähettäisin juuri saamani sähköpostin takaisin sille joka juuri laittoi sen minulle vain todistaakseni että hän on hyvä ystäväni, ärsyttävää! Ja silti minusta tuntuu että nämä kiertokirjeitten lähettäjät odottaisivat että saisivat kirjeen takasin postiinsa, USKOMATONTA!

Kommentit (5)

Vierailija

Ettei kukaan sitten vedä hernettä nenään ja valita av:lla, kun ei saanut kirjeeseensä läheiseltä ystävältä vastausta :P

Mut en mä sitä sen kummemmin edelleen laita. Mä vihaan näitä ketjukirjeitä, joissa lopussa on joku uhkavaatimus, että " jos et lähetä tätä viiden minuutin sisällä kymmenelle ihmiselle, huono onni tulee vainoamaan sinua seuraavat viisi vuotta" tai jotain muuta yhtä tyhmää...

Mä olen sanonut kavereille, ettei mulle tarvii lähetellä muuta kuin huumoripläjäyksiä.

Vierailija

Mää vihaan niitä! Ja vaikka kuinka sanon ettei niitä tartte lähettää niin silti varsinkin yks kaverini lähettää niitä MILTEI JATKUVASTI!!!!

Viimeksi tuli 3 osanen tekstari, joka olis pitäny lähettää kymmenelle..

Ei kiitos!

Lähetän tälle viestin lähettäjälle että joo olet rakas mutta katkasin ketjun.. Oon vähän kalkkis noille viesteille.. Ala-asteella ne oli kivoja, muttei tollasina tekstareina!

Vierailija

Mullakin tapana lähettää takaisin vain sille, joka sen mulle lähetti enkä muuten sitä jatka. Erityisesti ärsyttää se uhkailu, että jotain todella kauheaa tulee tapahtumaan jos juuri tämän ketjun katkaisen.. en tunne huonoa omaatuntoa ketjukirjeiden katkaisusta, en.

Uusimmat

Suosituimmat