Onko kellääN valkaistu hampaita hammaslääkärissä?

Vierailija

Mua kiinnostaisi ihan hirveästi, omat hampaat ovat luonnostaan kellertävät ja olen aina - siis ihan aina- halunnut valkoisemmat hampaat. En mitään hohtavan valkoisia vaan sellaiset perusvalkoiset. Mutta joskus ainakin kuulin sanottavan, että ne aineet joilla valkaisu tehdään, eivät ole kovin turvallisia. Vaan mitenhän on tänä päivänä?

Olen menossa myöhemmin syksyllä hammaslääkäriin ja kyselen asiaa toki sieltäkin mutta olisi kiva kuulla jos jollakulla on täällä kokemuksia asiasta. Tehosiko, tuliko kaunista jälkeä, tuliko jotain negatiivisia oireita (hampaiden vihlontaa...)?

Kommentit (6)

Vierailija

tossa on iso osa ne muotit. Muotit otetaan ja teetetään erikseen hammasteknikolla silikonista. Ensi kerran jälkeen hinta on vaan murtoosa koska aine ei ole niin kallista. Käsittelyn voi uusia 2 vuoden välein. Tarvittaessa voi tehdä yhden tai kahden illan kuurin jos on esim tärkeää menoa...

Vierailija

Ensin otettiin muotit ja eka kerta tehtiin hammaslääkärissä. Siis muotteihin laitettiin valkaisuainetta jonka annetiin vaikuttaa. Tätä hoitoa jatkettiin kotona viikon verran jonka jälkeen hampaat olivat tosi valkoiset. Omani ovat suht valkoiset luonnostaan joten ovat nyt melkein skaalalla valkoisimmat. Hoidon voi uusia kotona tarvittaessa, ostaa vain valkaisuainetta hammaslääkäriltä. Muotit ovat siis omat ja niitä voi käyttää jatkossa. Hinta oli n. 400euroa muotteineen siis jatkossa on lysti halvempaa. Ei mitään negatiivisia oireita kuten vihlontaa tai veren vuotoa. Voin suositella!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Hinta oli n. 400euroa muotteineen siis jatkossa on lysti halvempaa.

Oisin kans kiinnostunu tosta asiasta, mut jos se todellaki maksaa noin kauheena niin haaveeks jää :(...

Vierailija

Pääsin vasta nyt lukemaan vastaukset. Mulla on varmasti edessä paikkojen korjailua sen valkaisun jälkeen, sillä paikkojakin löytyy ikävä kyllä...

t, ap

Vierailija

oli tummaa hammaskiveä yms, jotka poistettiin. Muakin kiinnostaisi valkaisu, mutta hampaat ovat niin paljon kärsineet eroosiosta, että en oikein uskalla hirveästi mitään käsittelyjä teetättää hampaille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat