Ovulaatio: vihlooko teillä koko päivän ajan ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli jelppiä tarvitaan... Minkälaiset oviskivut teillä on? Vihlooko munasarjojen kohdalta vain kerran ? Mulla oli sellaista vihlontaa/kouristavaa kipua ~6 tunnin ajan... En edes tiedä oliko tuo nyt sitä oviskipuilua van ei, siksi kyselen.

Kommentit (3)

Vierailija

kiva kun vastasit :). Mulla oli tuo oletettu ovis kp15 ja nyt mennään kp23/?. Eilen vihlaisi vähän kohdusta ja tänään on jomottanut enemmän. Ihmettelen näitä kipuja... ei oo ennen ollu kahta kertaa kipuiluja kierrossa ennen menkkakipuja, ja nää ei oikein niiltä vaikuta. Jonkun hataran muistikuvan mukaan olen joskus kuullut puhuttavan kiinnittymiskivuista. Voiskohan tää olla sitä ? Hmmm, kaikenlaisia muitakin raskautumisoireita sitä itseltään löytää, kun oikein kuvittelee ;). Limoja mä en oikein pysty seurailemaan, kun oon aika " kuiva tapaus" . Ens viikolla sitten joka tapauksessa piinaa, jos tuo ovis olis tosiaan tuolla kp 15 tapahtunut...

Vierailija

Mulla juuri nyt kp 14/27-33, eli ovulaation aika. Eilen, eli kp 13, alkoi kova vihlontaa muistuttava kipu vasemmalla puolella. Se alkoi jo aikaisin aamulla ja jatkuu edelleen. Kovinta kipu on ensimmäiset tunnit, mutta vieläkin tuntuu kun asentoja vaihtelee tai liikkuu. Mulla ovulaatioon kuuluu paksut ja kirkkaat limat, jotka tässä kierrossa alkoivat kp 10.

- Oon@ -

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat