Lapsen manipuloinnista!

Vierailija

Minulta on kolme lasta äitini hakenut minulta kun minulla meni elämässäni todella huonosti,äitini haki lapset ja sanoi minun olevan mielenvikainen(omassa lapsuudessa minua käytti hyväkseen äitini miesystävä äitini silmien alla!)tästä seurasi huumekierteeni ja kun selvisin noin 8vuotta sitten tästä ja sain elämäni kuntoon yksi lapsistani halusi muuttaa takaisin luokseni ja näin tapahtuikin......haluisin myös muut lapseni luokseni,vaan nyt äitini " taistelee" näistä oikeusteitse,sossukin lupasi antaa lausunnon,etteivät puolla äitini huoltajuutta,koska lapsia on manipuloitu todella törkeästi!Mutta kamalaa luettavaa olivat syytökset äidiltäni minua vastaan!=(Onko kellään kokemusta moisesta ja miten jaksaisin eteenpäin????

Ekaa kertaa kirjotan palstalle,kun kaikki muut palstat haukkuu tätä vauva-palstaa,että tiedän jaskaa tulevan niskaan!!!=(

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkäpä lasten ei kuitenkaan ole hyvä olla äitisi luona jos käytös tuommoista. En kyllä ymmärrä, miksi olet antanut sijoittaa lapset äidillesi, kerta äitisi ei välittänyt sinunkaan hyvinvoinnistasi aiemmin vaan hyväksyi hyväksikäyttösi. Miksi ei tekisi samoin sinun lapsillesi. Tätä en kyllä millään jaksa ymmärtää. Oletko itse saanut hoitoa ongelmiisi, siis terapiaa? Kolmen lapsen kanssa aika paljon raskaampaa olla kuin yhden, että oletko miettinyt jaksatko varmasti ja saatko tarpeeksi tukitoimenpiteitä? Mielestäni lapset kannattaisi sijoittaa pikaisesti muualle kuin äidillesi, ties kuka niitä käyttää hyväkseen ym.

Vierailija

jatkan monet sukulaiset ja tuttavat todenneet äitini narsistiseksi psykopaatiksi....itekkin moisen todennut,mutta...............kuiteskin äiti!!!Mie en jaksa!!!!=(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat