Mitä mieltä oranssista haalarista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen etsiskellyt haalaria 4-vuotiaalle pojalle oikein tietämättä mikä olisi hyvä ja kiva hankinta.

Nyt kuitenkin bongasin pehmeästi taitetun oranssin talvihaalarin Ticketin mallistosta ja kutkuttaisi hankkia ihka erilainen väri täksi talveksi. Tuo haalari on ehkäpä tyttöjen mallistoa ja siinä on karvareunus (ilm. irrotettava), joka ei oikein iske.

Mitä mieltä olette tuollaisesta väristä niin suurena pintana ja pojalla? Jos jollain on tuosta karvahuppuhaalaristakin kokemuksia, niin kiitos jo etukäteen.

Kaikkihan taitaa valitella ettei värikkyyttä löydy pojille, mutta sitten ilm. värikkäitä vaatteita ei kuitenkaan osteta, vai?

Kommentit (8)

Vierailija

Koska olen hankkimassa haalaria noinkin isolle pojalle, taidan tehdä kompromissin ja hankkia tuon oranssin värin takkina, kun niitäkin löytyy ja siihen sitten toppahousut.

Nuo polvet ja peppu kun ovat niin kovilla tuonikäisillä, niin ainakin toppahousuja saa uusia räjähtäneiden tilalle.

Karvareunus onneksi lähtee irti neppareilla.

Vierailija

Mutta tosin en mistään näe tota ticketin haalari, mitkä on ticketin sivujen osoite ?

Itse yritin alkutalvesta katsoa oisko huutonetissä 110cm oranssia toppista varahaalariksi, ei sillon ollut, vasta myöhemmin tuli mutta olin ehtinyt talvikamppeet hankkia, tuo oranssi oli siis reimatecin mallistosta.

Mutta laittaisin ehdottomasti meidän 4,5v oranssin haalarin esim. t.sin asusteiden kanssa, meillä muutenkin pidetään punaista ja oranssia sisävaatteissa, viimeiseksi H&M:ltä punainen batman aluspaita ja lindexiltä oranssi pluto trikoopaita muistuvat mieleen.

Vierailija

...Itsekin ostin jo valmiiksi ihana välikausitakin kevääksi pojalleni...väritys oranssia ja beigeä ja niiiin suloinen :)

Itse ainakin tykkään käyttää pojalla värikkäitä vaatteita...tylsää se iänikuinen tummansininen :)

Vierailija

Meidän 2v5kk pojalla on Timberlandin oranssi syystakki ja mainiosti sopii! Paljon ollaan käytetty oranssisia vaatteita muutenkin, mutta riippuuhan tuo " silmään sopivuus" oranssin sävystä. Meillä pipot ym sitten takin kanssa vaaleanruskeita :)

Vierailija

Mutta myös nelivuotiaan äitinä neuvoisin kysymään lapsesi mielipidettä. Miellä ainakin on pojalla jo välillä niin voimakkaat mielipiteet mitä laittaa päälleen ja mitä ei, että välillä oikein harmittaa...

Mutta oranssi kuulostaisi aivan ihanalta piristykseltä muuten niin ankeaan ja harmaaseen alkutalveen.

Vierailija

jos se karvareunus hupussa epäilyttää niin onko sitä mahdollista ratkoa siististi pois?

itse laittaisin murretun oranssin haalarin kanssa varmasti vaaleansiniset, vaaleanruskeat tai mustabeiget asusteet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat