Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla tällä viikolla eka inssi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla oli eilen ja nyt odotellaan. Olo hiukan pessimistinen niin kuin tilanteeseen kuuluu. Ei tipu niin korkealta kun ei toivo ihmeitä. Purskahdin nauruun, kun eilen väestöliitossa kysyttiin kotiin lähtiessäni, että haluatko ostaa raskaustestin valmiiksi. :) Kai sitä on tullut hieman kyyniseksi tässä viime aikoina... Tuntuu vaan, että nuo raskaustestien ostot " varalle" on kuulunut siihen alkuaikojen yrittämiseen. Turhia testejä en ole tehnyt enää vuoteen. Kai sitä jotenkin suojelee itseäänkin, kun ei asennoidu niin että vois tärpätä. En millään jaksa uskoa, että eka kerrasta vois mitään tapahtua. Ei voi olla niin hyvä tuuri. Olisi kiva " piinailla" muiden samassa vaiheessa menevien kanssa, vaikken suoranaisesti kyllä piinailekaan. Ilmoittakaa itsestänne! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla eka inssi oli eilen (12.10.). Meillä ennestään 2-vuotias poika(kehitys- ja liikuntavammainen). Minulla todettu PCO. Poika sai alkunsa laparoskopian jälkeen jossa todettiin että toinen munajohdin tukossa ja toinen toimii. Nyt yritystä 1,5 vuotta ilman tulosta. Tähän kiertoon tehtiin sitten eka inssi ja lääkäri oli sitä mieltä että meillä on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi näistä insseistä koska meillä on jo yksi luomu poika. 3 inssiä kokeillaan ja jos niistä ei tärppää niin sitten siirrytään järeimpiin keinoihin. Nyt yksi follikkeli oli irtoamassa juuri siltä puolelta missä munajohdin on auki, joten nyt sitten vaan piinaillaan. Vaikka en kyllä odota että mitään tapahtuisi vielä.

Onkohan meitä muita joilla inssi on ollut tällä viikolla?

Uusimmat

Suosituimmat