Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teittekö te joskus ala-asteella tällaista...?

Vierailija

Leikitte kavereidenne kanssa lääkärileikkejä, nakuleikkejä?

Mun yks kaveri halus aina leikkiä " seksin opetusleikkejä" päällekkäin oltiin

ja sillee...

kauhee ahdistus vaivannut monta vuotta ja pelkäsin yläasteella et oon lesbo ku oon tollasia leikkinyt. Vieläkin vaivaa, et onks toi nyt ihan normaalia käytöstä tollainen...

Avioliitossa elävä 100%hetero

Kommentit (9)

Vierailija

mihin olin tätä tosita tyttöä pakottanut tai houkutellut paremminkin. Olen seksuaalisuudeltani täysin normaali, enkä mitenkään kieroutunut millään lailla. Pelkään kuitenkin, että olen aiheuttanut tällle ihmiselle traumoja ja mielipahaa. Olen monesti ollut aikeissa otttaa häneen yhteyttä, muttei pokka ole pitänyt (emme ole olleet yhteydessä kuin viimeksi noin 13 vuotiaina).

jos siis M.K. (tyttönimeltäsi) luet tätä, niin olen todella pahoillani!!! Olin lapsi, utelias ja kiinnostunut sukupuoliasioista.

Olen joskus ajatellut, että jos löytäisin omat lapseni samanlaisista pimppaleikeistä 9-12 vuotiaina, saisin kertakaikkisen hepulin.

Vierailija

ja ihan hetero olen minäkin, eiköhän nuo kuulu lapsuuden kokeiluihin, paitsi että siinä ei ollut meille mitään seksuaalista, vaan olimme vain uteliaita. Mutta kurjaa jos ne ovat jääneet sinua vaivaamaan.

Vierailija

hkä muista koko juttuja tai pitää niitä ihan luonnollisina " leikkeinä" . Tai sitten kauhukuvitelmissani ajattelen aiheuttaneeni toiselle kamalat henkiset vauriot ja pelkään hänen pitävän minua friikkinä hirviönä.

Argh, kumpa hän sattuisi lukemaan tämän!

Vierailija

Makasimme myös vastakkain, ihan alasti joku ulkoa haettu puukeppi pimpsojemme välissä. Emmekä kyllä oikeastaan tienneet vielä edes juuri mitään yhdynnästä. Tämä on normaalia kehitystä, lasten seksuaalisuus on täysin eri asia kuin aikuisten!!

Vierailija

eli tekis mieli ottaa yhteyttä, mutta sit voi olla ettei se sille toiselle ihmiselle oo ollut mikään big deal. En tiiä.

Osaltaan leikittiin varmaan yhdessä tuumin, osaltaan jonkun toisen aloitteesta osaltaan mun.

Ahdistavan kokemuksen on jättänyt.

En tiedä mistä niin pienet saa edes päähänsä tollasta.... Meillä himassa ei oltu puhuttu seksistä MITÄÄN!

Haluaisin myös varjella lapseni tollaiselta...!

Uusimmat

Suosituimmat