Vastaako maha-asukki kun koputat vatsaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Luin raskautta käsittelevästä kirjasta, että kun maha-asukki voi vastata potkulla, kun mahaa naputtaa. Muistaakseni tämä kommentti oli kirjoitettu noin viikosta 33-34 eteenpäin, saattoi olla aiemminkin. Onko teillä kokemusta moisesta?

Itse innostuin kovasti ja yritin saada kontaktia lähinna vaavin aktiiviaikoina. Vaikea vain sanoa, ovatko potkut vastauksia naputukseeni vai riehuuko toukka vain kuten yleensäkin.

Kreatiivi, 34+6

Kommentit (2)

Vierailija

Mä oon jo monta viikkoa aina välillä ' leikkiny' masuasukin kanssa.Ehkä jostain viikosta 26-28 lähtien.Kylkimakuulla se onnistuu parhaiten.Oon vaan kevyesti tökkiny sille kyljelle jolla makaan ja missä vauva tuntuu ja sitten se ' vastaa' potkuilla :DD Joskus sen pylly tuntuu tossa ihan rintojen alapuolella ja kun sitä silittelen niin se vaihtaa paikkaa..Heh,monesti oon nauranu sille!!Hauska itikka!!!

-Tiggr&Nasu 33+0

Vierailija

Mutta jos hieron pyörivin liikkein masua niin pikkuinen alkaa liikuskella ja selvästi työntämään pyllyään kättä vasten =).

Ei muuten edelliset neljäkään ole vastanneet, eivät edes samoin kuin tämä, mutta liekö vauva nyt tuntee kosketuksen paremmin kun on istukkakin takaseinässä.

Rapuäiti 36+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat