Saako kerrostalossa vielä imuroida tähän aikaan?

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

kai sitä nopsaan, kunhan ei niitä perintöpiironkeja ja muita kovasti ala liikuttelemaan. Meillä tosin asutaan luhtitalossa, mutta kuuluu yläkerrasta imurointi (ei hurina, mut se ääni kun suulake kulkee pitkin lattiaa). Tuskin ketään kovin häirittee

Vierailija

Milloin minä sitten imuroisin?

Toiset joutuvat tiedätkö käymään töissäkin. Ja ei imurointi mihinkään kuulu, jos on yhtään eristettä seinässä.

Vierailija

Itse teen yötyötä klo 23-7.30, kotiin tullessani en aamulla kyllä jaksa/viitsi imuroida, joten se venyy yleensä klo 20-21 välille, jolloin on omasta mielestäni vielä ok imuroida =)

Vierailija

Kannattaa lukea talon järjestyssääntö. Jos osaa imuroida normaalisti, niin enpä usko, että haittaa naapuria. Yleensä se ohje ainakin meillä päin on, että naapureita häiritsevä toiminta on kerrostalossa kielletty klo7-23. Osaahan se itse kukin mielessään miettiä, mitä voi tehdä. Talot ovat erilaisia, vanhemmissa voi kuulua imurointikin seinän läpi. Lisäksi on merkitystä sillä, missä kerroksessa asut, eli kuuluvatko äänet ylös/alas/sivuille.... Maalaisjärjen käyttäminen ei ole milloinkaan kiellettyä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat