Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kodin turvaamisesta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minkälaisia systeemejä teillä on? Minkä firman kautta? Mitä maksaa /kk ja oletteko tyytyväisiä?

Meillä tarjous Securitas:lta ja haluaisin vertailla hintoja ym.

Aihe ajankohtainen kun muuttoon kuukausi.

Kommentit (2)

Vierailija

hoitaa " turvaamisen" , siis tuo Securitas. Kyselimme noin puoli vuotta sitten eri yritykset läpi ja hinnat olivat melkein eurolleen samat. Otimme hälytyssysteemin kun totesimme, että ovien (4kpl) turvalukottaminen tulisi tolkuttoman kalliiksi. En edes muista mitä se kk-maksu oli. Kai se oli jotain 20-25¿/kk. Ihan hyvin on toiminut. Välillä hälytämme itse vahingossa. Soittavat tarkastussoiton ja taas on kaikki ok.

Vierailija

Vuosimaksu 100 euroa + erikseen aikoinaan taloon asennettu hälytysjärjestelmä kaikkine linkkeineen.

Meillä järjestelmä ei lähetä hälytystä Turvatiimille, vaikka toki senkin lisämaksusta saisi. Meillä hälytykset tulevat neljään eri kännykkään (minulle, miehelle ja lähistöllä asuville isovanhemmille). Järjestelmä ilmoittaa niin murroista, sähkökatkoksista ja sähkön palautumisista, vesivahingoista sun muista. Olemme pari kertaa vahingossa itse aiheuttaneet murtohälytyksen avaamalla autotallin oven ennen kuin olemme käyneet laittamassa hälytysjärjestelmän sisältä pois päältä. Tällöin ilmoitus murrosta on ollut kännyköissämme muutaman sekunnin sisällä.

Olen ollut tyytyväinen järjestelmäämme.

Uusimmat

Suosituimmat