vituttaako teitä kaverit jotka jatkusti ovat lainaamassa tai pyytämässä jotain?

Vierailija

Mua kyrpii ja kyrsii tällä hetkellä niiin pahasti..meiltä lainaillaan DVD leffat ja CD levyt mutta ne ei koskaan eksy ajoissa takasin vaan ovat lainassa jotain puoli vuotta ja sitten ne saadaan takasin (jos sittenkään!)

Ja toinen mikä tällä hetkellä ottaa päähän on se että olen lähdössä sisareni kanssa tallinnaan päiväristeilylly, niin eikö jo kaverit soittele että tuo mulle tupakkaa,ja mulle viinaa,mä ottaisin pari lavaa kaljaa!

Vittu menisivät itse hakemaan!

Ja nyt sitten ollaan vihasia kun sanoin että sorry vaan en tuo! Tuon vain kotiin miehelle tupakat ja viinat! (hitto kun raskaanakin vielä olen niin pitäisikö tässä muuliksi alkaa ja kantaa selkä vääränä halpaa viinaa!?!)

ARGH!!!

Kommentit (6)

Vierailija

Eikä mikään palaudu omaehtoisesti.Se eniten vituttaakin,kun saa sitten omia kamojaan kerjätä takaisin.Näyttää periytyvän vielä sellaisten kavereiden lapsille samat piirteet.

Vierailija

kyllä se harmittaa, kun toiset ihmiset loisii minkä kerkeää.

Meillä on yksi sukulaissakki, jolle ei enää lainata mitään, ei kirjoja, levyjä, leffoja ei mitään.

Ja kenellekään en ala tupakkaa raahata. Kun en itse polta, en aio tulla nähdyksi tupakat käsissä. Viinaakaan en rahtaa muille, kun en koskaan pyydä muita rahtaamaan minullekaan.

Vierailija

on sellanen että tulee meille ja pyytää rahaa lainaksi että pääsis kotiin sanoin kerran et jätä auto tänne ja kävele meiltä kylille 20km.

Vierailija

pitää hyvin paikkansa, joten mitä ei ole vara menettää, ei kannata luovuttaa.

Kielenkäyttö on varsin teinimeininkiä ! ;)

terv. 36 v. -" nuori" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat