Ei paljoa naurata nämä jutut ja gallupit isänpäivästä :´(

Vierailija

Kun vaan menisi nopeaan ohi koko isänpäivähössötys. Muutama vuosi sitten minäkin olisin iloisena suunnitellut miehelleni lasten kanssa kaikkia ihania yllätyksiä. Nyt meidän perheen isänpäivään kuuluu hautausmaalla käynti. Lapsiemme isää ei enää ole :´´( Millähän tästä taas selviää....

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Voisitteko a.p. kuitenkin viettää isänpäivää niin, että muistelisitte miestäsi ja lastenne isää yhdessä? Kävisitte vaikka haudalla, sytyttäisitte kynttilän ja katselisitte valokuvia? Kyllä minäkin vielä muistelen omaa isää aina isänpäivisin ja hänen kuolinpäivänään, sillä minulla on hänestä lämpimät muistot. Hän oli hyvä isä ja sitä kokemusta ei minulta kukaan voi pois ottaa, vaikka hän lähti täältä jo 20 vuotta sitten. Voimia sinulle!

Vierailija:

Lainaus:

Kaikki pitäisi ottaa huomioon, mutta onko se niiden 13 isän omistavan lapsen huomioimista, että ei askarella, koska yhden isä on kuollut ja kahdella lähtenyt lätkimään? Kyllä lasten pitää saada olla ylpeitä isistään ja huomioida heitä, vaikka se voisi olla jollekin vaikeaa.

Vierailija

En missään viestissäni kieltänyt muista asiasta puhumasta tai käsittelemästä. Totesin vaan sen että se asia kovasti koskee ja sattuu. Se vaan nyt on niin. Ymmärtämättömyytesi on kovin suurta.

Ehkä sitten ymmärrät jos oma miehesi " potkaisee tyhjää" . Onnettomuudet eivät tule kello kaulassa.

Vierailija

Kaikki pitäisi ottaa huomioon, mutta onko se niiden 13 isän omistavan lapsen huomioimista, että ei askarella, koska yhden isä on kuollut ja kahdella lähtenyt lätkimään? Kyllä lasten pitää saada olla ylpeitä isistään ja huomioida heitä, vaikka se voisi olla jollekin vaikeaa. Näiden lasten kanssa, nimenomaan äidin, ja muiden läheisten on juteltava asiasta. Elä sinäkään ap hautaa muistoja miehestäsi/astenne isästä. Vaikka nyt on varmasti vaikeaa, yritä löytää isänpäivälle positivinen, teidän oma traditionne. Voimia, en voi käsitttää mtenpahalta miehen menettääminen tuntuu:(

Vierailija

sellaisena perheen yhteisenä isinmuistelopäivänä. Lapset eivät unohtaisi isäänsä ja sinua saattaisi helpottaa kaikkien hyvien muistojen ajatteleminen. Jos tapahtumasta ei ole kovin kauan, saatat suuttua ehdotuksestani.

Toivotan sinulle joka tapauksessa voimia. Mutta näin toivoisin mieheni tekevän, jos minä kuolisin.

Vierailija

Kyllä, olen katkera. Jotenkin se silti tuntuu melkoisen luonnolliselta asialta. Minähän olen menettänyt sielunkumppanini ja lapseni isän. Helppoa se ei meidän perheelle ole ollut mutta päivä kerrallaan....

Jokainen isänpäivä on silti isku sydämeen sekä minulle että lapsille. Toivottavasti se vielä joskus helpottaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat