kun olette jossain yö kylässä? ja rupee tekee mieli

Vierailija

rakastella niin teettekö sen vai odotatteko että pääsette kotiin?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ja saa meilläkin vieraat sekstailla jos haluavat. Tietenkin mahdollisin vähin äänin. Ja saunassakin ollaa touhuttu, niin omassa, kun muidenkin.

Siitä seksistäkin varmaan oppii nauttimaan enemmän jos sitä ei pitäisi niin saastaisena touhuna!

Vierailija

oot varmaan just näitä tyyppejä, että kulta, käytkö desinfioimassa vehkeesi niin hoidetaan tämä homma äkkiä alta pois näissä tarkoitukseen varatuissa kertakäyttölakanoissa.. teillä on varmaan kiihkeetä!!!

Vierailija

Ei me kenenkään olohuoneessa naiskennella, mutta jos ollaan jossain vierashuoneessa niin sitten. Äänet toki yritetään pitää minimissä. Ollaan vieläpä niin paheellisia, että kuljetetaan kortsuja toilettipussissa mukana, ettei tartte toisten lakanoille valuttaa :) Ja saunassa joskus myös. Spermaa tulee kerralla noin teelusikallinen, ei siitä kenenkään sauna saastu, ja sisäänhän se mies laukeaa, kyllä siinä voi mennä valumaan suihkun puolelle.

Vierailija

Joskus ollaan jos on ollut vierashuone käytössä eikä ihan kiinni isäntien huoneessa, mutta olohuoneessa tai toisten saunassa ei kyllä. En ainakaan pysty rentoutumaan tarpeeksi jos tietää että on mahdollisesti yleisöä, toisiahan tuollainen vain kiihottaa, mutta mua ei.

Kuka harrastaa seksiä saunassa muuten, eikö siellä ole liian kuuma? Vai tarkoitatteko pesuhuoneessa sekstaamista kun puhutte saunassa hässimisestä?

Vierailija

En ainakaan itse haluaisi mennä, ei se puhdistu jos vain vedellä vähän huuhdellaan! Mieti menisitkö itse saunaan jossa vaikka pissattu? Puu imee aika hyvin ihmisen eritteet!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat