Pienimmät yhdistelmät kokoontaitetettuna?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä on autossa vähän tilaa takana ja siksi pitäisi jouluvauvalle löytää yhdistelmät, jotka menevät mahdollisimman pieneen tilaan. Pitkään jatkuneiden supisteluiden vuoksi en ole voinut lähteä ostoskierrokselle. Netistä katsottuna lähinnä ulkonäkönsä puolesta kiinnostaisi ABC, Hartan tai Teutonia. Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija

Ostimme Comfortit, mutta pienimmät kuomurattaat kasattuna taitavat olla Pantherin nelipyöräiset Dynamicit 62 x 67 x 42 cm.

Ts. ne menevät eripäin kasaan kuin muut kuomarit joihin saa pehmeän kantopussin. Muuthan ottavat tilaa yhteen suuntaan noin metrin. Nämä pysyvät pienenkin auton tavaratilassa " seisomassa" ja vievät vain puolet auton leveydestä.

Muistan näistä aina rummuttaa, kun ovat uusi merkki ja monikaan ei vielä tunne sitä. Minulla on vain hyvät kokemukset nyt jo kolmelta kuukaudelta. Muita vanhoja merkkejähän täällä aina kehutaan ja haukutaan ihan riittävästi.

Vierailija

olivat ainoat, jotka mahtuivat meidän pikkuauton tavaratilaa vaakatasoon. Tällöinkin pyörät piti ottaa pois, lähtevät helposti. Meidän auton tavaratilaa kuvaa hyvin se, että sinne mahtuu päällekäin kaksi juomakoria ja siihen loppuu korkeus.

Korkeutta Hartaneiden Toplinellä on 40cm koottuna.

Kokemuksia ko. yhdistelmistä löydät hakusanalla Hartan tästä keskusteluosiosta.

Vierailija

Itse arvostin tuota kasaanlaittoa ja sitä, että rattaissa ei ole muoviosia jotka rikkoutuisivat talven pakkasilla. Toisaalta autoomme ei tosiaankaan mahtuneet muut kokeilemamme rattaat.

Vierailija

Huomasin tuolla osta & myy palstalla juuri nuo Pantherit myynnissä.

Joku erikoisyksilö. Onko kellään kokemuksia. Itse en tarvitse juuri nyt, mutta veljen perhe etsii myös tällaisia rattaita.

Vierailija

Search results:

Sinicar Oy

Assortment: Prams

Asematie 4-10

FIN-01300 Vantaa

--------------------------------------------------------------------------------

Kinders

Hovioikeudenpuistikko 17

FIN-65100 Vaasa

Tel. +35 8632 00999

--------------------------------------------------------------------------------

Suomen lastenvaunutukku Oy

Petikontie 14

FIN-01720 Vantaa

Tel. +35 8922 11110

Ainakin lastenvauntukulla on nettisivut.

Kyllä meni rattaat näppärään pinoon.

Vierailija

Mistä ostit nuo Panther Juniorit ja minkälaiseen hintaluokkaan kuuluvat. Olen aivan hullaantunut yhteen väriin heidän kotisivuillaan, mutta jälleenmyyjiä en ole löytänyt mistään. Nuo varmaan olisivat ne rattaat, jotka lopulta vastaisivat tarpeisiimme yhdistelmien jälkeen... Nimenomaan tuo comfort malli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat