Täiasiaa, kampaamojen hygieniasta kysymys

Vierailija

Onkohan hereillä yhtään kampaajaa? Haluaisin tietää miten kampaamoissa huolehditaan etteivät täit leviä sitä kautta. Käytetäänkö esimerkiksi joka päähän samaa kampaa!? Hirvittää ajatuskin, nyt kun paikkakunnallamme on täiepidemia. Olisiko paree pysyä poissa kampaamooista?

Kiitos etukäteen vastauksesta!

Kommentit (4)

Vierailija

En kyllä ole kampaaja, mutta kävin pitkään samalla kampaajalla jolla oli joku mikroaaltouunin näköinen laite jossa oli harjoja ja kampoja - päättelin että tämä oli " täintappolaite" .

Vierailija

käyn ns. trendikampaajalla ja kyllä tämä laittaa sakset vyöhön, harjat pöydälle ja leikkurin laturiin, tuskin putsaa niitä välillä kun paahtaa töitä.

Pitäisi tilata aika kun malli alkaa kasvaa ulos - pitäisikö sittenkin sietää tätä pehkoa???????????????????

Vierailija

hiusten pesun jälkeen käytettyjä pyyhkeitä EI!

Yöks oli tosi ällöä levittää illalla asiakkaiden hiusten kuivaamiseen käytettyjä pyykkeitä kuivumaan ja sit aamulla piti haistella niitä et mikä haisee likaiselle ja sen teki se liikkeen omistaja itse (mun käsittelyssä olis jokainen pyyhe menny pesuun).

Sit kun kysyin asiaa et kuis näin et on aika ällöö nääs, niin totes et tulee kalliiksi pestä ne joka asiakkaan jälkeen ja pyyhkeet kuluvat nopeemmin.

Näin tehdään kuulemma suurimassa osassa kampaamoissa. Yöks yöks! Onneksi osaan itse leikata omat hiukseni!

Ja sit viel et monet asiakkaat kuivaa korviinsa niihin! Et siin mielin tervemenoa vaan kampaajalle!

Saksia ei joka asiakkaan jälkeen pestä, kun niihin eip oikein mitään tartu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat