PUOLUKOIDEN TORSTAI

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

[color=green]Nämä minunkin kilot johtuu parisuhdelevenemisestä! Yksinhän se syöminen oli tosiaan epäsäännöllistä, söi jos muisti, ja liikuntakin on vähentynyt aika roimasti. Mutta jospa tästä pikkuhiljaa pääsis entisiin mittoihin... Tai tuskin koskaan, minä en oo niin päämäärätietoinen, mutta kunhan ei enää lisää tulis... Vau, olen ollut jo kolme päivää syömättä karkkia! Taitaa tulla kohta ennätys! ;o)

Vierailija

Syksy taitaa viimeinkin kylmetä. Kyllä näitä kauniita säitä tänä syksynä onkin ollut paljon...

MIITSULLE IHAN HIRMUISESTI ONNEA!! Kunpa täälläkin pian päästäisiin samaan tilanteeseen. Ensi viikolla pitäisi puuhastella aktiivisesti, että pääsisi kuun vaihteessa jännäämään. Toivottavasti vaan halut osuu yksiin miehen kanssa...

Mä kanssa mietin, josko lauantaiaamuna uskaltautuisin stockalle. Inhoan vaan noita ryysiksiä, mutta ois yks hyvä tarjous sillon, mitä vois käydä bongaamassa. Kunhan vaan jaksais nousta niin aikasin, että ehtis paikan päälle heti avausaikaan...

Ja ens viikolla tiedossa muutama päivä " syyslomaa" . Ihanaa päästä edes hetkeksi pois töistä. Jotenkin ei vaan nyt jaksa olla täällä...

Ottaen huomioon, että täällä palstailee ne, joiden miehet ei lapsia halua (sekä lisäksi me muutamat, jotka olemme saaneet sen myöntävän vastauksen), yllättävän moni piinailee lähiaikoina, josko sittenkin olisi tärpännyt... :-)

Vierailija

[color=green]Täällä on taas ollut raskas ilta, on itkua, huutoa, riehumista, ja taas itkua... Mun pitäis varmaan jo mennä jonnekkin vihan hallinta kurssille!

[b]Maryanne:[/b] Tässä pinossa on varmaan jokaisella joskus käynyt mielessä tuo ominpäin raskautuminen, niin kovasti sitä halutaan. Ja tosiaan tuntuu että vauvakuume vie kaiken järjen päästä. Mutta tässä sitä kutvotetaan ja ootellaan miehen suostumusta... Toivottavasti sinunkin tilanne vielä ratkeaa!

[b]Jaanica[/b], yhdyn mielipiteeseesi että vahinko olis nyt se mitä eniten toivois elämässä! On se hyvä ettei enää syö pillereitä niin saa tosiaan elätellä toiveita vahingosta, muuten en varmaan jaksais ootella aikataulun täyttymistä...

Vielä nuista kiloista, mulle on aika lailla kaikki kertynyt vatsalle, ja IHAN OIKEASTI se näyttää VAUVAMAHALTA, mikä vaan lisää masennusta kun ajattelee että nyt työkaveritkin luulee että oon paksuna, varsinkin kun oon jäänyt vauvasivuilla surffailustakin kiinni! Ja todellakin, äippähän luuli mun olevan raskaana kun mulla oli " maha pystyssä" ! Karkki" lakkokin" päätty tänään riisisuklaalla!

[b]Leijona:[/b] En olekkaan sulta muistanut kysyä että pääsisitkö sinä tapaamiseen?

Minäkin lähen viikonloppureissuun joten en ole koneella (anoppilassa ei oikeen kehtaa palstailla). Toivottavasti ens viikolla on vilkkaampaa täälläkin. Nyt on ollut jokseenkin hiljasta. Piristää kummasti jos täällä on vilinää...

Lähtiskö taas hermostuttamaan miestä...

Vierailija

[color=green]Lisään vielä edelliseen, että meistä Puolukoista on olemassa esittelylista, josta voit vähän katsella minkälaisia kuumeilijoita täällä palstailee... Löytyy otsikon ~~~ P U O L U K A T ~~~ alta.

Vierailija

Täytyy tunnustaa että, kyllä mäkin olen kerännyt kiloja...

Syinä kanssa parisuhde, liikunnan vähyys, e-pllereiden aikana järjetön syömishimo ja järjetönkarkin ja herkkujen syöminen.

Täytyy tunnustaa, että on kyllä tullut aikas paljon surffailtua tuolla erilaisilla hääaiheisilla sivuilla. Pitäs kyllä enemmän olla kiinnostunut opiskeluhommista jotta nekin hommat sais jossain vaiheessa pulkkaan.

merineito

Vierailija

Tervetuloa minunkin puolesta!

Tää on mukava paikka kuumeilla, kun tietää, että on muitakin samassa tilanteessa kuin minä. Ei tarvi yksin surra omaa kohtaloaan, että minulla on maailman ilkein mies, kun ei voi mun tahtoon suostua.

Noista sun pillereistä...mitä merkkiä söit kun tulit kumminkin raskaaksi? Jäikö sulla joku ottamisen väli pitkäksi tai olitko unohtanu ottaa jonku pillerin? Vai olitko syöny niitä ihan kellon mukaan... Tämä asia kiinnostaa minua siksi, koska itse syön pillereitä ja olen kokoajan salaa toivonu, että kävisipä vahinko...vielä ei ole käynyt vaikka kuinka olen toivonut :)

Mulle ois vahinkolapsi nyt se eniten toivottu asia maanpäällä :)

Muillekkin puolukoille varmasti.

Vierailija

JÄTTIONNITTELUT MIITSULLE!!!!

Onneksi joku edes on saanut puhuttua miehen ympäri ja saanut kauan odottamansa plussan..;) Ja kun joku täälä jo huolestu et joutuu yksin pitään pinoa pystyssä, niin ei hätää - minä hain just seuraavan kolmen kuukauden satsin pillereitä.. ja luultavasti haen vielä vuodenki päästä sen saman satsin tällä menolla.. :( eli voi olla et ennen ku minä jätän ees pillereitä pois niin täälä kuumeillaan jo toisesta lapsesta..;)

Jatkan täälä iloitsemista Miitsun puolesta ja samalla voin neuloa sitä pientä nuttua meijän vauvalle..;) Ukko oli vähä kummissaan et kelle sellasta teen.. Mut naureskeli ku kerroin et se on meijän vauvan..=) välillä tuntuu niinku oltas päästy sen kanssa askel eteenpäin mut toisinaan tullaan sit kymmenen askelta taaksepäin..

-Pikkupiru-

Vierailija

Aamu alkoikin siivousurakalla, alkaa olemaan jo loppusuoralla joten arvanette varmaan ettei oikein uni meinannu maistua ;)

Kiitos kaikille muistamisesta!!! iloisesti shokissa ollaan vieläkin ja aletaan sopeutumaan ajatukseen omasta nyytistä... pitkä matka on tähän pisteeseen kuljettu! mutta nyt jo tuntuu että se miehen mielenmuutos kävikin yllättäen...

nyt meen aamukaffen keittoon ja pelastamaan pyykit koneesta!! Muih!!!

Vierailija

[color=green]Lumiina: En oikeen tiiä itekkään syytä mykkäkoululle, kaippa tuo vauvakuume syö niin paljon parisuhdetta. Sun pitää ehdottomasti sitten viimesenä varmana päivänä ottaa siemeniä talteen, eli sillon viimesenä päivänä kun pillerit vielä vaikuttaa. Mullakin oli sellanen tarkotus ja sitten on ollut tarkotus aina oviksen aikaan harrastaa paljon keskeytettyä, mutta en ole onnistunut suunnitelmissa, ovis on ollut yleensä sillon kun ollaan viikonloppua erillään ja sillon kun pillereitten vaikutus loppu niin tais olla jotain kiukuttelua ja jäi ottamatta simpat talteen... Koita sinä ainakin saaha jotain aikaseksi...

Mitäs muuta...? Pitäs kai ittekin käyä Hulluilla päivillä. Parempi kai kun ei menis, tulis vaan ostettua karkika. Paino on noussut 10 kiloa vuojen sisällä...

Torstain jatkot!

-HANNELE-

Vierailija

kirjoitin just vasta tuohon eiliseen viestiketjuun, ja nyt sitten laitoin tännekkin, että Miitsu varmasti huomaa ;)

Mä täällä jännään, että alkaako kuukautiset ensi viikolla. Ihan " vouhkona" olen, vaikka niin vannoin, että en ala häsläämään tämän raskautumisen kanssa ;O

Ostin eilen pojillemme (3 v 3 kk ja 1 v 8 kk) söötit nallehatut, ja en sitten malttanut olla ostamatta pienen pientä hattua kanssa ;)

Eli nyt on odottamassa jo samanlainen hattu vauvallekkin (mille vauvalle? ;) ), kokoa 44.

Ajattelin ensin, että mieheni saa slaagin nähdessään kolme samanlaista hattua, mutta ei...sanoi vaan, että " onpa söötti hattu" ;O

Kun vaan sais sille hatulle käyttäjän ;)

Kommentoi sitten hatun nähtyään vielä, että " älä nyt muuta vielä ostele ennenkuin on tietoa vauvan tulosta..." ;)

Oi ja voi, niin on aatokset vauvoissa ja kierroissa, että tuntuu ajatukset jämähtävän niihin ;)

Jospa lähden ulos noiden jo olemassa olevien lasten kanssa.

Torstai toivoa täynnä! :)

Vierailija

minäkin olen kerrankin päässyt työn touhuun heti aamusta. hyvä niin josko tulisi jotain valmistakin joskus.

lumiina: llöysin jotain pientä lahjatavaraa. vaateosastoa en edes viitsinyt katsoa kun jo sillon yhdentoista maissa oli tuskanen ryysis päällä, eikö ihmisten pitäisi olla sillon töissä/koulussa?

voi kun noita plussia tulisi nyt kaikille niitä toivoville.

tosin sitten mä jäisin tänne yksin pitämään kasaa pystyssä. mulla ei vaara vahingosta, tänään taas jopa tunnin etuajassa tuli siitä varmistus. ja taas pitäisi käydä hakemassa uusi satsi pillereitä. :( mutta josko vaikka sitten seuraavien 3 levyn jälkeen sais jo jättää niiden napsimisen.

nyt takaisin tohottamaan kun on kerrankin hyvä fiilis päällä ton kirjottamisen suhteen.

(tosin tossa viereisessä käytävässä joku ukko kakoo niin että pahaa tekee.. menis vessaan tyhjentämään torvensa, grrr)

-luna

Vierailija

Lumiina: Todenäköisesti pidetään varsin pienet häät, mies kun ei ole innostunut suurista kirkkohäistä, pikemminkin haluaisi maistraattiin pikaisesti. Tällä hetkellä kaavailussa on vanhemmat mun sisarukset perheineen meidän kummit ja meidän kummilapset. Tai jotain sen suuntaisata. Kovin isoja ei pidetä kun maksetaan itse ja ei ole kovin halpaa lystiä.

Ja tuosta kierukasta vielä: Mulla ensimmäinen kierukka oli yli puolet ajastaan pois paikaltaan ts. puolittain kohdunkaulakanavassa ja tietenkin ei tehokas, mutta silti ei tullut raskautta ja sitten vaihdettiin uusi kun tuo huomattiin ja siitä vuodenpäästä tuli tuo yllätysraskaus vaikka kierukka oli kohdussa. Mulla taisi kyllä olla se raskauttava tekijä miehen kaverin vauva jota sen kierron aikana käytiin katsomassa. Koska siinä kierrossa ei edes erityisen paljoa harrastettu makuuhuoneessakaan muuta kuin nukkumista.

Juu olen jopa kuullut että naiselle on kasvanut suunnilleen uusi munatorvi (ajalla jolloin niistä torvista leikattiin sterilisaatiossa kunnon palat pois). Nykyäänhän ne eivät lupaa edes strilisaatiolle 100%:sta raskaussuojaa.

Toivottelen tässä kaikille hyvää yötä ja kauniita unia!

Samalla toivottelen jo hyvää viikonloppua, silla todennäköisesti en taaskaan ehdi viikonloppuna pinoutua.

Merineito

Vierailija

Joo, olen paininut tän asian kanssa yötä päivää ja tiedän tasan mistä puhut! Et todellakaan paasaa, vaan puhut järkeä käyttäen! Luulen että meikäläisen järki katoaa aina kun on kyse jostakin mitä todella haluan... :( Ehkä tarvitsin sen että joku puhuu mulle järkeä ja nyt taitaa todella olla jutustelun paikka mieheni kanssa..

Toisaalta en kyllä ole niin typerä kun ehkä viesteistäni saa kuvan.. voin sanoa että en usko mieheni suuttuvan tai loukkaantuvan jos tulisin raskaaksi, kerran on jopa itsekkin puhunut kolmosesta ja kun tiedän miten lapsirakas hän on..mutta tiedän että se ei ole ihan oikein tehdä isot päätökset itse. Kiitos sulle muumimamma, aion kyllä jutskata käppyräni kanssa!!!

Vierailija

Heippa teille kaikille!

Olen siis kolmatta lasta kuumeileva (p99, t04), mutta mieheni ei ehkä ihan ole syttynyt ajatukselle.. Olen ajatellut ottavani ohjat käsiini ja ajatellut jättävää ehkäisyn pois. Joku tietenkin ajattelee että apua mikä epäkypsä ja itsekäs tyyppi, ja voinen sanoa että mielestäni olen kyllä kypsä, itsekäs ehkä, mutta kypsä.. Tiedän ja tunnen mieheni niin hyvin että jos tulisin raskaaksi, olisi lapsi tervetullut, mutta kun tuo päätöksen tekeminen on niin hankalaa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat