Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typeriä kysymyksiä!!! Iso kiitos vastaamaan vaivautuville!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kipeytyvätkö rinnat aina raskauden alussa?

Ovatko lämmöt aina koholla alkuraskaudessa?

Voiko tuhruttelusta huolimatta olla raskaana?

Auttaako greippimehu raskautumisessa, entä omega3 tai foolihappo?

Kuinka usein oviksen aikaan pitäisi harrastaa seksiä?

Muitakin vauvantekovinkkejä otetaan vastaan ilomielin!

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla rinnat kipeytyivät ja varsinkin kainaloiden puolelta. Mutta tämä tapahtui vasta pari päivää ennen plussatestiä. Lämmöt oli myös viikon ennen testiä 37.1 ja ei laskenut lainkaan. Mulla tuli myös tuota tuhruvuotoa ja raskaana silti olen.

Yrittämisaikana tuli kokeiltua kaikenlaisia vitamiineja sun muita mutta ei tullut tulosta. Tässä viimisessä kierrossa otin sitten ovistikut käyttöön ja sit tärppäs heti. Me harrastettii oviksen aikaan seksiä vain silloin ku sain ne 2 viivaa siihen ovistikkuun!

Anskuli ja toukka rv8+3

Vierailija

Minulla ainakin rinnat kipeytyivät jo ennen plussatestiä, varsinkin rintojen sivut olivat kipeät, nännit kipeytyivät vasta myöhemmin. Mulla kyllä tuli se oviksen jälkeinen nännikipu, mutta se laantui, ja tuli sitten myöhemmin uudestaan.

Lämmöistä en osaa oikein sanoa mitään...

Minulla tuli tuota tuhruttelua ennen menkkoja, mutta plussakierrossa tuhruttelua ei ollut ollenkaan.

Siinä kierrossa, mistä tulin raskaaksi, en greippimehua hirveesti juonut, mutta jonkun verran join. Omegasta ja foolihapoista en tiedä, mutta juuri plussakierrossa söin helokkiöljykapseleita! Kokeile!

Ja vällyjen välissä touhusimme joka toinen päivä, kierron melko alusta aivan loppuun saakka. Tätä tyyliä kokeilimme ekaa kiertoa, ja plussa tuli!

Plussaonnea ja tsemppiä!

NapNap rv 18+1

Vierailija

[color=black]Kipeytyvätkö rinnat aina raskauden alussa? [color=violet]Minulla ainakin.

[color=black]Ovatko lämmöt aina koholla alkuraskaudessa?[color=violet] Ei ole tullut mitattua.

[color=black]Voiko tuhruttelusta huolimatta olla raskaana? [color=violet]Kuulemani mukaan voi.

[color=black]Auttaako greippimehu raskautumisessa, entä omega3 tai foolihappo? [color=violet] Enpä tiedä. Ite olen napsinut vain Multitabs Special 2+ tabuja.

[color=black]Kuinka usein oviksen aikaan pitäisi harrastaa seksiä? [color=violet] Mitä jäljestä päin katsoin nyt laskurilla niin sinä päivänä minä kai tapahtui hedelmöitys touhuttiin kerran.

[color=black]Muitakin vauvantekovinkkejä otetaan vastaan ilomielin! [color=violet] En tiedä onko tämä mikään vinkki, mutta viime kierto oli se, kun sain töitä ja ei ollut " aikaa" kuumeilla. Ja en antanut lupaa itselleni eksyä laskuriin ja tunnustella ovisoireita. Ja tässä kierrosta tärppäsi :)

Vierailija

Ei kai siitä oo niin kään hyötyä raskautumiseen. Vaan se " ennalta ehkäsee" selkärankahalkioita vauvoilla ja nimen omaan jos foolihapon aloittaa ennen raskautumista..

Just meinaan eilen luin jonkun jutun ko. aiheesta.

Sit noihin muihin kysymyksiin: Tuhrua/menkat voi olla raskaanakin. Rinnat voivat kipeytyä, mutta ei aina. (oliks siinä muuta) Mut siis vaikee vastata, kun tosiaan on niin yksilöllistä - mut melkein mikä vaan on mahdollista :)

Uusimmat

Suosituimmat