Truplat taapertaa torstaina tiitterästi :D

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Mä en ymmärrä. Vaikka tuntuu et menkka juilinta alkoi jo eilen itseasias, niin mul vaan on täl kertaa loistava fiilis, siltikin.

Täl kertaa en ees pety negasta niin paljoa ku esim. viimekierros.

Mieli vissii rauhallinen ku pääsee kts ettei mitää suurempia häiriöitä kuitenkaan omais kropassaan =)

No juu. Mutta nyt asiasta säähän, niinku Soffu hauskasti sanoi edellä olevassa viestissään ;)

Hei, olikos ehdotuksia siitä klon ajasta niihin pikkujouluihin? Ajattelin lähinnä et vietetäänkö iltaa myöhään/muutama tunti ja aloitetaanko ajois jos siis ei myöhälle anneta mennä, vai aloiteaanko vasta illala ja se muutama tunti vai ajois ja ja ja ja jne ;DDD

Miehelle jo kerroin et olisitte tulos mutta hiukan tarkemmin ajasta voitas alkaa sumplii niin järkkään miehen ja pojan kylään ;)

Mutta nyt tarkistamaan tytön läksyjä =)

Vierailija

Tuli mieleen kun jotkut, ainakin EMMASANNA, kyseli mun opiskelusta et missä vaiheessa on, mulla on nyt 100 ov koossa ja filosofian maisteriks siis opiskelen, pääaineena kulttuurin tutkimusta ja sivuaineena matkailua ja maisemantutkimusta. Täällä Porissa on Turun yliopiston Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen laitos, siellä siis opiskelen,jos joku jo ajatteli että Porista reissaan johonkin luennoille. =)

Vierailija

NANSKU:

no voi kiesus mikä akka >:( Pisti oikeen vihaksi. Tollasiakin oikeesti olemassa...?!

NEKKU testiä kehiin äkkiä ;)

Meillä nukuttiin (!) vain YHDELLÄ heräämisellä! vauva nukahti 21.00, heräsi 02.00 syömään ja vetasi vaatimattomat 200ml tavaraa sisuksiinsa ja jatkoi uniaan. 6.30 herätin kun ajattelin viedä maitoa taas, niin syötin (taas reilu 100ml) vauvan sitä ennen ettei herää kun olen poissa, kun mies siinä aamutouhujaan teki kiireissään. Kun tulin, mies lähti kouluun ja vauva nukkui.

Heräsi nyt 11 maissa vasta, ja Neakin heräsi vasta 9.30! luksusta..

No, mun ristiäissuunnitelmat .. olin suunnitellut piutäväni ne ennen kuin mies lähtee 24.10. laivalle mutta äitini sanoi että on varannu matkan Espanjaan 22.10.! >:(

Eli menee kuukaudella eteenpäin sitten. Toisaalta ihan kiva, jos vaikka olisin enemmän omissa mitoissani silloin... nyt on jo 2 vkon painonvartijoiden aikana lähteny 8,2kg kun tänä aamulla hyppäsin puntarille! Eilisestä siis 1,2kg pudonnut taas.. putoaa sykäyksittäin tää paino nyt, joka toinen päivä ennallaan ja sit aina humps, putoaa kerralla enemmän..

Mutta nyt Nealle pitämään seuraa ja jospa jopa ulos menisimme vaikka ilma onkin kamala.

tuplarattaita yhä odottelen.

T:Neiti + rinsessat

Vierailija

Axe: Mun mies ona ihan samallainen!! Tietää näistä kaikista jutuista mitä ikinä voi ollakkaan (jo työnsäpuolesta). Ja niitten lisäks: Miehellä on suht paha astma, neljä vuotiaana mätettiin suoraan suoneen antibiootteja jne. sairaalassa oloa ja mulla on atopia! Onhan se aika paha yhdistelmä ja saa varautua jos siihen et jotain tulee miedän lapsilla olemaan.. Mut se kuvittelee, ettei me voida saaada " tervettä" lasta - vaan sillä on sitten kaikki kromosomihäiriöt ym.

Ei visti kyl mä huoksen nyt hakee sen postin - hitto jos se ei ookaan tullu vielä.. Sanon naapuri ukolle et kurkkii ikkunasta välillä (se tässä korjailee meidän kattoa)

Vierailija

[b]Nansku:[/b] Voi tuota tilannetta! Mä en osaa sanoa kyllä yhtään mitään mikä auttaisi. Mitä mieltä ex oli tästä tilanteesta? Haluaako hänkin sun omaisuutta vai on vaan niin tossun alla, ettei pysty sanomaan lepakolle ei?

[b]Miitsu:[/b] Mun mies on peruspessimisti (omasta mielestään realisti). Ekasta raskaudesta innostui sitten ultran myötä, kun tajusi, että siellä oikeasti on elämää. Nyt luulen, että seuraavalla kerralla tulee olemaan vielä vaikeampaa.Olen joskus kertonut sille mahdollisuuksista mitä voi mennä pieleen (+ se luki yhtä kirjaa) ja onkin nyt sanonut, ettei halua kuulla enää mitään aiheeseen liittyvää. Se meistä tulee enemmän pelkäämään keskenmenoa, kromisomipoikkeavuuksia, epäonnistunutta synnytystä, kätkytkuolemaa ym. Se on sanonutkin, ettei varmaan tervettä lasta voi tulla..*huoh* No, ehkä se jossain vaiheessa uskaltaa innostua;) Aiotteko muuten mennä alkuraskauden ultraan?

Mun äiti tulee tänään käymään, kun isä on täällä päin työmatkalla:) Tosi kiva, kun harvoin nähdään! Joten illalla sitten palailen!

Vierailija

täällä taas... ette usko miten vaikee päivä takana :) kävin kaverin luona ja puhuttii hänen pian 2kk vanhasta kummitytöstä... hitsi ois tehny mieli möläyttää mutta sain suuni pidettyä!!! :)

Marieela: peukutan sulle ihan tosissaan plussan puolesta!!! ihan samalla tuntumalla oon kun muutkin tuon raskautumisen suhteen....

Soffulle kiitokset kesäkerttujen päivityksestä!! :) iloinen ylläri oli humata oma nimi siellä plussalistalla vaikkei mitään ollu sinne kertonu!! hyvä etten täällä kyynelehtiny!

Nekku. no höh, harmittelut negasta! Tottahan tuo on että vauva tulee kun niin on tarkotttu!!

Leanna: nyt paremmin kerkeen avaamaan suutani tuosta aamuisesta kysymyksestä: meillä mä oon ollu varmaan ala-asteelta lähtien kroonisessa vauvakuumeessa mutta miehen syttyminen asiaan onkin sitten kestänyt jonkin aikaa... yhdessäoloa siis joulukuussa 8-v....(hui!)

kk sitten oli trupla-tapaaminen jonka jälkeen rutiinikysymys: tarviiko mun enää syödä pillereitä toi toivotun vastauksen.... joten nopeesti on asiat sen jälkeen edenny!! truplien tapaamisessa siis on jotain taikaa!!!

Serpentttiini: hyvä että vesi tehos... sitä tosissaan saa lotrata jonkin verran ja antaa hetki vettyä niin kyllä irtoo... miehen kanssa melkee vuosisitten saatiin kunnon vesisodat omaa kämppäremppaa tehdessä: tyhjillään kun oli ja kaikki meni uusix niin vaaraa ei ollu ja saatiin rauhassa hullutella!!! naapurit varmaan ihmetteli mekkalaa!!

Mulla on kans ihan semmonen fiilis että Mii:n kyproslainen hyppykuppa on salamatkusta... ihan selkeetä plussaa enteilee, usko pois!!!

Soffu&Mirulii: aina nuo uudet äitipuolet kai saa ihmisen vähän varpailleen, ja Soffulla ainakin on inhottava tilanne juuri tuon matkan lupaamisen/perumisen vuoksi...Mulle on sattunut ehkä maailman blondein äitipuoli joten sillä ei aina kuleta hissi ihan ylös asti. Saadaan siis monet asiat puhuttua ilman että se ei ees ymmärrä mistä puhutaan!

Mulle tuli 3 sisaruspuolta eli äitipuolen lapsia, ja ollaan suunilleen samanikäisiä kaikki. Tullaan hyvin toimeen keskenään ja yhdessävaiheessa veljeni seurusteli yhden sisaruspuolen kanssa, nyt tosin molemmat seurustelee tahoillaan ja tajusivat että sovussa on erottava kun samoissa piireissä joudutaan kulkemaan pakosta...

No joo taidan lopettaa tämän romaanin tällä erää ja mennä " ruokkimaan vauvaa" ;) oikeesti te että jaksa kuunnelle mua koko odotusaikaa.... koittakaa kestää hehkutus!!

Vierailija

Mulla on pidempi kierto, niin sit me mentäs ihan samoissa PAITSI, että sä plussaat nyt!! ;) ;) hih!

Eniten mua ärsyttää se, että jos tästä kierrosta ei tapahdu mitään, JOUDUN ensi kesänä menemään töihin ja mä EN JAKSA!!

Vierailija

Joo, ei mikään maan mahtavin otsikko, mutta parhaani tein hieman järkyttävän aamuherätyksen jälkeen...

Elikkäs isäno soitti tuossa heti aamu tuimaan ja kertoi, että menee naimisiin!!! Olipas aika herätys! Iloisesti yllättynyt olen, mutta vähän vaivaa se etteivät ole tunteneet kuin parikuukautta jos sitäkään. Nooh, jokainen taaplaa tyylillään.

Käynpäs selaamassa eilisen pinon, valitettavasti en ehdi pinoon syventyä :(, mutta ajatuksissa olette silti vaikken kaikkea aina kommentoikkaan.

Vierailija

Nansku: Huh, no onpas lepakko akka :( Mitä sillä on oikeutta puuttua sinun ja exäs elämään - lapsiin jne. Kyl maalaisjärellä ajateltuna tuntus siltä että sinä se tässä " voitolle" jäät.. Lohturutistus!! Ja ois varmaan hyvä jos saist nyt silti jotenkin nukuttuu.. Kuulostaa aika huolestuttavalta, jos unta et saa ja päätäkin jyskyttää taukoomatta :(

Pitäs käydä kattoo postilaatikosta, onko testit tullu.. Mut tyttö nukkuu vielä. Uskaltaisinkohan jättää sen nukkumaan(?) Postilaatikolla käy 3min. (alkaa vaan olemaan tää hätä niin suuri, etten kykene kohta pidättää) ;)

Joo, mutta Tortaita vaan kaikille - voikaa hyvin! Palaamisiin...

Vierailija

Pitäs ruveta siivoomaan.. .. .. miksköhän taas on joku käyny ruuttaamassa pikaliimaa tuoliin?

Miitsun ihana uutinen vaan pyörii mielessä! Siitä jo heti rohkaistuneena alko itse keksiä mitä ihmeellisempiä oireita, vaikka joku järjen ääni huutaa, että hei haloo.. (oikeesti ovis oli siis ma..)

Nansku! Koita ihmeessä saada muutos noihin tapaamisiin. Sen jo pitäs riittää syyks, että sua pelottaa. Ootko puhunu exän kanssa, ymmärtääkö se yhtään sun pelkoja? Jos se ois yhtään fiksu niin ei se ees vaatis lapsia, jos kuitenkin vaan nukkuu suurimman osan ajasta. Siis ihan kylmää sun lasten puolesta, en varmasti antas lapsiani tuollasen akan hoidettaviks. Ja muutenkin, kun ei sun pitäs joutua tuossa ihanassa tilassa stressaamaan yhtään, saati pelkäämään. Voimia sulle!

Jokohan koittas antasko pikaliima periks.. Hasuskaa päivää kaikille! =)

Vierailija

Täällä on pahin kiukku ohi tällä erää, kun soitin ex:lle kun se oli yöllä töissä, joten lepakko ei ollut vahtimassa puhelinta. Eli tosiaan mun ex eli lasten isä ei ole oikeusteitse vaatimassa, mutta lepakko on saanut siltä valtakirjan hoitaa asioita, mutta aion tänään puhua sen asianajajan kanssa ja vaatia sitä puhumaan myös ex kanssa, koska se mulla on loppujen lopuksi oikeudessa vastassa, ei lepakko.

Eli tausta selvitystä hieman; Eli omaisuus ja velat jaettiin suullisesti eropapereiden kirjoittamisen kanssa. Ex:lle meni auto ja muuta, kummallekin tasapuolisesti velkoja, mutta lepakon mielestä mun opintolaina, jolla on elätetty silloin joskus meitä kumpaakin, on vain minun velkaani, josta tämä riita on alkanut. Tietenkin pystyn sen todistamaan, että se on otettu yhteiseen elämiseen etenkin vuokran maksuun. Mulle siis jäi pelkästään kodin irtaimisto. Ja tämä lepakko on keksinyt, että multa viedään pois nyt sitten vaikka mitä. Siis kyseessä on lasten jokapäiväisenä käyttämiä kodi juttuja. Niin lepakko myös on sitä mieltä, että kun he ajoivat vuodessa auton hajalle, on auton arvo se mikä se oli myyntihetkellä, eikä se mitä se oli reilu vuosi sitten. Eli tässä tätä taustaa.

Kyseinen lepakko ei halua koskaan omia lapsia, koska niistä on vain vaivaa ja harmia. Joten on samaa mieltä myös kullannupuistani. En usko, että lapset saavat kunnon hoitoa siellä isäviikonloppuisin, koska tulevat kotiin aina nälkäisinä, likaisina ja väsyneinä. Me taistelemme aina viikon, että saadaan unirytmi takaisin paikalleen. Lasten isä tekee yötöitä ja tiedän sen nukkuvan paljon päivisin, joten joko lapset nukkuvat päivisin tai ne ovat tuon lepakon harteilla. Pelkään lasteni puolesta, tähän haluaisin saada muutosta. Meillä on suullinen sopimus tapaamisista, joten paperissa vain lukee että tehty suullinen sopimus. Sopimuksemme oli kahden viikon välein viikonloppu ja kesälomalla 2 viikkoa. Aion pyytää tähän muutosta epäilyksieni ja pelkojeni takia.

MIITSULLE paljon onnea plussasta ja suojelusenkeleitä matkanvarrelle!!!

Nansku ja" NinniRoni" rv 20+1

Vierailija

Mä täällä ihmettelen meidän kissaa: se nyhertää syliin ja äsken nukkuessa vapisi ihmeellisesti. muutoin kuitenkin syö ja leikkii ihan normaalisti?? onkohan sillä flunssa tai jotain?? eläinlääkärille en viel soittanu kun en oikeen tiedä onko toi mitään, välillä se muutenkin on niin sylinkipee...

Mun tarttis mennä taloyhtiönkokoukseen ja sitten tulee mummo käymään iltakylässä viel... (testin on piilotettu, mut se on just semmonen penkaaja että varmaan roskiksesta löytää todistusaineiston-->täytyy siis viedä roskat ulos)

palaan siis myöhemmin taasen!! Moikat rakkaat!!! :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat