♥ SYYSSÄTEIDEN TORSTAI ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

[color=tomato]Eevikselle kiitokset linkkivinkeistä ;) Metinalle tervetuloa terveempien kirjoihin ja kummastellaan näitä samoja asioita juu.. ;D

Kathylle ja Olivialle ja kuumeilija-69:lle pahoittelut tädistä :( ja peukutukset uuteen kiertoon jahka suklaat ja muut piristeet on tuhottu ja mielikin parempi.. ;)

Olikohan joku muukin vielä.. hmm.. pahoittelen, jos unohdin jonkun! Mutta tasapuolisesti kaikille piinailijoille pitkää pinnaa ja plussaonnea, tädin yllättämille pikaista toipumista ja muille tietysti plussaonnea ja vielä odotteleville kärsivällisyyttä oman vuoron odotteluun sekä sitten vielä jo raskautuneille onnekasta odotusta ja masunkasvattelua.. Tulipas pitkä lause -saikohan tuosta edes mitään tolkkua..?! No toivottavasti jotain edes.. ;D

Omassa navassa ei nyt uutta, noita ovisoireita(?) kai ilmassa (siitäköhän johtunee sekin seikka, että halut on huipussaan.. ;D ei kyllä tuo tädin häippääminenkään mitenkään heikentänyt, päinvastoin! hih) ja niitä nyt tässä yritän tulkita.. Jos ovis on jo tuloillaan/menossa, lienee siis suht lyhyt kierto taas tulossa..?Jos se nyt on sen oletetun 2vkoa jatkuva oviksen jälkeen (tai 10-16vrk, niinku jossai noilla sivuilla sanottiin..).. *mumisee itsekseen* Joo, no säästän teidät näiltä laskelmiltani.. ;) Mietin vaan nyt näitä kierron pituuksia ja sitä, ihan sillä , että miten sitten voitais aloitttaa SE touhu.. niin että La ois aikaisintaan elokuun loppupuolella *hirveää laskelmointia* -no jaa, katsellaan nyt vielä..;D

Galluppiin vastailen että kyllä ne nuo lapset saa mut joka päivä hymyilemään.. Monta kertaa! Mikähän ois ollu tän päivän paras..hmm.. Ehkä se kun kohta 3,5v tuli halaamaan ja sanoi " minä tykkään äitistä" tai kun kuopus 1v7kk aamulla kurkisti, että joko äiti on herännyt ja sitten virnisti iloisesti kun sai äidinkin silmät aukeamaan. :)[/color]

Vierailija

ja virkeitä silmiä yövuoroon! Oispa kiva chattailla näin yön ratoksi, en ole koskaan tuolla onlinessa käynyt, mutta valitettavasti nyt työt häiritsee harrastuksia ;=) Täällä kun tuota työtä riittää koko yöksi. Mutta sen verran taukoja pidän, että tänne saatan käydä jossain välissä jonkun viestin heittämässä! Toivottavasti menkkakivut on jo laantuneet!

Öitä kaikille jotka nukkumaan tänä yönä pääsee! Palaillaan.. Riika

Vierailija

[color=green]Aina kun minä olen aikaisessa, muut tulevat myöhemmin ja päinvatsoin! ;)

Se on sitten jo torstai..tämäkin viikko hurahtaa kovaa vauhtia ohitse! Aletaan olla jo lokakuun puolivälissä.. jee! Ei ole enää pitkä aika marraskuuhun ja ehkäpä enää kuukausi siihen, kun meikäkin pääsee tositoimiin, jippii!! *malttamaton*

Siitäpä päästiinkin sopivasti omaan napaan... ;D

Täti sitten tosiaan häippäs viimein, eilen ei enää näkyny onneksi.. Tilalle tulikin sitten *hyiii* jotain muuta, nimittäin limaa (sorget, taas tällästä selostusta..).. samoin tänään näkyi sellaista. Hmm.. joko tässä nyt sitten on ovis meneillään tai tulossa tai jotain..?! Kp12 tänään menossa eli kaitpa se voisi olla!? En nyt muista, kun en ole aikoihin tarvinnu ajatella noita limoja ym merkkejä " sillä silmällä" , että mites ne menikään.. siis tuliko ne limat jo ennen ovista vai sen aikaan vai miten se oli? Jos jollain on hyvä linkki, niin ssenkin saa laittaa..

Jopas minusta on tullut innokas tarkkailija.. ;D Puuttuu vaan enää ne ovistikut... ja IKINÄ en sitten ainakaan testaa ennenkuin menkat on myöhässä varmasti! (Muistatte nää kliseet sitten, kun minäkin olen piinailuvaiheessa joskus marras-joulukuussa, ok.. ;D) *myhäilee*

jepulis.. Olipa omanapaista tekstiä taas.. sori. No, nyt annetaan tilaa jo muillekin ja toivotetaan mukavaa torstaipäivää ja ++++säteitä kaikille!! *poistuu takavasemmalle*[/color]

[color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=deeppink]Jedelede[/color]

Vierailija

[color=purple]Ihanaa että eilinen pino on jo mennyttä, hävettää vieläkin se jättiläisteksti, edelleen pahoillaan. Mutta uusi päivä katsotaan mitä nyt saan aikaan.

Jep, oma napa -> en sitten uskaltanut testiä tehdäkään kun illalla/yöllä vihloi mahaa niin että arvelin tädin pomppaavan testin päälle jos sitä yrittäisin kokeilla mutta eipä hypännyt..vielä. Alaselkää juilii ja vatsaa välillä joten eiköhän se täti lähesty vaikka kaikki keinot olen harhauttamiseen käyttänyt. kp siis 30/28.

Joo eipä tässä ihnmeitä, sitä piti että kaikki odottavat kyllä saavavt minunkin puolesta pysytellä mukana, kiva kuulla oireita ja fiiliksiä!

Amandalle onnittelut plussasta, vauvaliimaa masuasukille♥

Meille piinailijoille (Tilta, Venla, tammikukka, Matleena ym.) paljon plussatuulia, toivotaan että joku edes hyppää siihen plussajunaan, tietenkin paras olis että kaikki!!! ois se niin ihanaa...

Vaikka itse olen tehnyt jo suunnitelmat jos nega tulee... tiedossa " ryyppyjuhlat" saksassa tädin kunniaksi ;)

Riika: älä sinä murehdi sitä työpaikka juttua, kyllä se homma jotenki setviintyy, ja en usko että työnantaja olis sen arvoinen että pitäis omia haaveita lykätä ? Ei ainakaan mun ;)

Tota lintuinfluenssa dokkaria katselin eilen maikkarilta ja se pisti kyllä miettimään, siis yleisesti kamala pandemia... hui.. mutta en sen takia jätä näitä puuhia, ties mitä tässä maailmassa tapahtuu..ja me ei voida siihen paljoa vaikuttaa, mutta on kyllä ajattelemisen arvoista.

Mutta nyt aamupuurolle ja lenkille, ihana ilma ja sain kaverin houkuteltua mukaan ;)

Kaunista ja plussa täyteistä torstaita meille kaikille!!!!

Ja tärppionnea!!!

Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija

eli täällä mennään kp 2/29-35. Tosi tylsää kun kierto näyttää vaan pidentyvän. Sen verran oli pettymystä ilmassa, et eilinen päivä meni ihan omissa oloissa, töissäkin taisin tiuskia, mut onneks yksi siellä tietää kuumeilut.

Muuten kiireinen syksy alkanut, joten saa nähdä kuinka ehdin ja jaksan täällä piipahtaa. Nytkin luin kyllä pikaisesti tän päivän pinon, mut eilinen jäi väliin, vai kävinkö sittenkin... muisti pätkii..

Illalla sanoin miehellä, vähän kyllä leikilläni, et seuraava kierto vietetään sängyssä. Sitä nauratti, ei kuulemma ole mitään sitä vastaan! Onneksi vielä voi vähän leikkiäkin näillä asioilla. TJOT-meinigillä meidän piti mennäkin, mut näyttää suurimmalla osalla täälläkin muuttuneen.

Kyllä nyt on taas purettu omaa napaa, sorry.

++++tuulia kaikille!

Vierailija

[color=blue]Kurja täti, kun on kerennyt kylään vähän joka paikkaan!! Täälläkin meneillään kp 2, eli hauskaa tosiaan, että muita samassa kohden menossa. Tosin jos kierto on yhtä pitkä kun viimeeks, niin itse huitelen siellä kp 50 tietämissä taas.. :( Kyl jotenkin vähän jänskättää kun viimeeks tärppäs tokassa kierrossa!!

No toisaalta hyvä, et täti saapui nyt kun vieraita tulossa useammaksi päiväksi, eikä olis vauvapuuhat onnistuneetkaan! ;) Ja en voikaan sitten täällä palstallakaan roikkua, ettei meidän vauva-aikeet paljastu! Joten musta ei ehkä vähään aikaa kuulu. Tiistaina taitaa vieraat sitten lähteä, mut yritän käydä lukemassa!

HymyG: Oma tyttö saa aikaan hymyn useita kertoja päivässä, on vaan niin ihana![color=red]♥

Nyt nukkumaan, viime yö oli huono, ku tyttö kipeenä, joten moi! Ja ++++++lähetys kaikille piinailijoille ja meille kaikille! Hyvää yötä!

jensku

Vierailija

Nyt on jo melkein koko suklaalevy tuhottu (ällö olo, kannatti siis???)ja sainpa hetken untakin, vähä alkaa jo helpottaa, olo on kuin junan alle jäänyt, särkee selkää, vatsaa ja päätä niin että piti yrittää lääkitä muttei sekään auttanut :( Kumma miten menkkakivut kasvaa vanhetessa, nuorena ei ollut mitään kipuja.

Elli: Olen töissä autetussa asuntolassa jossa asustelee kehitysvammaisia. Ihan kiva paikka, työtiimi mitä loistavin. Ja oikeesti sulle tsempit et se tyhmä täti pysyy poissa teidän luota!!!

Riika: Olen lähdössä Saksaan 26.10, yksin lennän Berliiniin ja siitä pitäis löytää itsensä junalle ja siitä Dresdeniin, apuva, mä olen jo nyt ihan paniikissa! Jos joku käynyt ja kokeillut kyseisiä kulkeneuvoja otan vinkit vastaan ilomielin. Meillä on mun au pair kamujen kanssa tapaaminen siellä, tosi mukava nähdä ja fiilistellä ja nythän sit tosiaan saan ottaa jopa sitä siideriäkin, jos siel on sellasta?! Tosiaan 99 vuoden olin au pairina jenkeissä ja siitä lähtien ollaan tapailtu ympäri maailmaa, ihana tapa.

G: mua hymyilyttää että teitä on hymyilyttänyt mun eiliset kämmit :)

Voi sain kaverilta viestejä tossa sekuntti sitten, pahoitteli tädin käyntiä ( meidän oli " tarkoitus" raskautua samaan aikaan mutta heillä la 02/06). Joo mutta sitten se kerto että se on tuntenut vauvan potkut ekaa kertaa :) Ihanaa, toivoi ettei se tieto pahoittanut lisää mieltä, ei tosiaan - ihana kuulla, pitää laittaa takas viestiä joten...seuraavaan kertaan typyt... palaan varmasti terrorisoimaan kunhan töihin pääsen. Riika chat online illalla? :)

Kathy - jo hieman toipunut tädin jyrättyä-

Vierailija

[color=red]Tädin retale tuli kylään. Harmittaa.. mutta kävin kaupasta hakemassa suklaalevyn ja sen kanssa vetäydyn tonne sängyn pohjalle että jaksan yön olla töissä!

Tsemppiä muille!

Kathy

Vierailija

Piinaa piinaa, eihän sitä voi olla piinailematta vaikka kuinka yrittää :) Ei mitään varsinaisia oireita mihinkään suuntaan, nyt siis kp 27 tai 28/28-29. Olen muutamana viime yönä herännyt vessahätään vaikka normaalisti en, enkä ole edes juonut illalla mitään. Samoin tänään pissa haisi kummalle. Tuon hajupissan muistan esikoisesta. No yritän ottaa rauhallisesti etten pettyisi pahasti jos täti tulee viikonloppuna.

Olen ensi viikolla menossa käymään töissä sopimaan työkuvioista ja päiväkotipaikkaa odottelen pikkuneidille. Olen edelleen vakaasti menossa töihin tammikuussa vaikka olisinkin raskaana.

Onko muuten täällä joukossa sellaisia jotka olisivat olleet jo uudelleen raskaana palatessaan töihin?? Itse olen sitä mieltä, että suunnitelmia ei kannata muuttaa sen takia että saisi tietää raskaudesta koska keskenmeno tuntuu olevan niin yleinen.

Vaikka sitä kuinka haaveilee toisesta lapsesta niin ajatus siitä että oikeasti olisi raskaana on tosi jännittävä!! No poistun nyt täältä sillä yritän pitää pääni kylmänä!!

Plussasäteitä hurjasti muille piinailijoille ja tietty muillekin!!

matleena

Vierailija

[color=blue]Heips vaan kaikille! Nyt alkaa olo jo tuntumaan normaalille(jos se muka on mahdollista mun kohdalla :D). Inha kuumetauti voitettu mutta sitten saimme tytön kanssa toisen inhan tilalle. Päiväkodissa on liikkeellä märkärupea ja tietty se bongasi meidät.. Ja sitten vaan antibioottia kurkkuun *plääh*

Jedeleden kanssa kuljetaan näköjään kp:ssä ja ajatuksissa aika samoissa :). Mä olen ja pohdiskellut tota lima juttua ja ihmetellyt justiinsa mikä oli ennen ja mikä jälkeen oviksen. Täytyykin käydä tutkimassa nuo " linkkiterroristin" vinkit..

Mehän voitais muodostaa oma odottajien palsta kun täällä näkyy olevan (ja tulevan) niin paljon raskautuneita. Palstaemo ja kaikki olis jo valmiina! " Syyssäteiden odotusuutiset" :D Kaikki on jo tuttuja keskenään eikä tarvitsisi kenenkään poistua mihinkään... (pistäkää kuumetaudin piikkiin kaikki älyttömät kommentit :))

Kyllä muuten mäkin sain hyvät naurut niistä Kathyn neuvoista ja jumbo-tekstistä. Piristi kummasti iltaa(luin tänään). Että ei niitä mokia kannata todellakaan ottaa niin tosissaan :D

EnnustajaG: olen joskus käynyt enkä enää mene! Puppua sanon minä:)

HymyG: Kathyn eilinen moka *naureskelee vieläkin* ja mieleen palaavat isien älyttömimmät sanat/teot jotka luin synnytysasiaa palstalta.

Sainpa taas äsken tehdä oikein olan takaa töitä että sain miehen pois samasta huoneesta kun olen koneella ja varsinkin kun kirjoitan :/ Mä en sitten sulata sitä että en saa olla rauhassa edes koneella p**kahuussista puhumattakaan (sinne mies ei tule mutta muksut) ;)

On mullakin ongelmat... Toiset potee maailmanparannuskriisejä ja mä valitan kun ukko on samassa huoneessa mun ja tietsikan kans *huokailee*

Jaa-ha annetaanpa suunvuoro muillekin! Tuli taas novelli mutta ainakin näätte että olen terveiden kirjoissa jälleen :DD!!

Onnea plussaneille ja tarrasukkia, muille säteitä ja piinailijoille tsemppiä!

Vierailija

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

http://www.tohtori.fi/ehkaisyklinikka/ehkaisy110.html

http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Linkkihäirikkö taas paikalla ;)

Nyt ei ehdi kummemmin muuta kirjoitella, toivottavasti noista löytyy jotain.

++++++++++++++++++ kaikille! Tädeille potkut takalistoon, keille se akka on häiriköimässä... ;) Ja ketkä taas toivovat megapitkän kierron loppumista, niin tädithän vois tulla teille välillä, jos ei plussaakaan nyt sitten testiin tule :(

Vierailija

[color= violet]Kathy: Piristit eilen minunkin iltaani:) Eihän noita nyt kannata niin vakavasti ottaa, itse kämmäilen jatkuvasti tietokoneen kanssa ja sitten nauran itselleni:)) Tulethan sitten heti imoittamaan kun olet testannut, minä täällä jännäilen sinunkin puolestasi bdbdbd

Kaikille muille piinailijoille myös tsempitystä. Taitaa syyssäteisiin alkaa ropisemaan plussia kuin syyssadetta;) Jättäkää sitten vielä muutama plussasäde meille mattimyöhäsillekin;)

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä, onkohan nyt kp 4 menossa, joten vielä ei pääse edes harjoittelemaan...

Juu, eipä nyt keksi mitään juttujakaan, joten palaillaan:)[/color]

Vierailija

tovi vierähti kun pettyneenä pidin itseni poissa täällä... täti siis löysi minut. Nyt kp2, kuten kuumeilijallakin. :) Kiva kun joku menee täällä samaa tahtia. :) Odottelen tässä innolla, että tuo tädin roikale veis nuo runsaat menkat mennessään ja pääsis yrittään taas jo viidettä kiertoa... Jouluksi viimeistään olisi kiva saada hyviä uutisia!

G: Hymyilemään minut on tänään saanut työharjoittelun ohjaaja, kun oli viimeinen päivä. Häneltä tuli niin kaunis kiitos, vaikka minun olisi kyllä pitänyt kiittää! :D

Mutta nyt Everwoodia katsomaan! Ainiin... Onnea plusanneille ja muille roppakaupalla plussia

Vierailija

Onnea Amanda81 - unohdin aiemmin onnitella. Ihana juttu tuo plussasi!

No täällä nyt on vissiin " vihdoin" se kp1. Tai toivottavasti nyt sitten pysyy sillä tavalla, sillä en enää jaksaisi tätä eipäs juupas tilannetta. Ja nega se kuitenkin oli, joten nyt vaan äkkiä uuteen kiertoon tavoittelemaan sitä alun alkaenkin toivottua elovauvaa :)

Menkäähän te kaikki muutkin nyt jo edeltä sinne odotuspuolelle, niin mie tuun sit perästä ens kuussa, jookosta :)

-Olivia

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat