apuja 9kk päiväunille käymiseen..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli meillä 9kk poika joka osasi hienosti nukahtaa päikkäreille omaan sänkyyn n. 6-7kk vanhana. Nyt kuitenkin kun on alkanut kontata ja nousemaan tukea vasten seisomaan ei enää nukahdakkaan päikkäreille itsekseen vaan olen " opettanut" nukahtamaan syliin..no tämähän se ongelma onkin, nimittäin painaa jo 10kg eli ei enää ole herkkua nukuttaa poikaa näin, yleensä kun vielä sinnittelee vastaankin vaikka väsynyt onkin. Iltaisin nukahtaa helposti n. klo 20 itsekseen, mutta päiviin tarvitsisin neuvoja..

poika nukkuu vielä kahdet unet.

kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija

ja mitään muuta konstia en ole vielä keksinyt kuin laittaa tytön sitten vasta sänkyyn, kun on todella väsynyt. Siis niin väsynyt, että kun laittaa sänkyyn, niin nukahtaa samantien.

Raskasta on joo, mutta kuitenkin ei niin raskasta kuin käydä n. minuutin välein laittamassa tyttöä makuulle, kun nousee heti seisaalleen ja haluaa pois sängystä...

Sitten olen suosiolla alkanut tekemään vaunulenkkejä toisilla (lyhyillä) unilla. Nukahtaa vaunuun helposti ja nukkuu juuri sen aikaa, kun jaksaa olla liikkeellä.

T: MrsH ja typy 9kk

Vierailija

Ennen mentiin niin,että vein vain pojan sänkyyn ja lähdin pois,poika höpötteli ja touhusi max.vartin ja nukahti sitten itsekseen.Sitten kun oppi nousemaan seisomaan tukea vasten niin ei onnistunut enää tuo.Kaikennäköstä tuli koitettua ja nyt meillä toimii se,että vien pojan sänkyyn ja istun lattialle pojan sängyn lähelle.En puhu mitään,olen vain,poika touhuaa,nousee seisomaan ja vaihtelee tutteja ym. kunnes menee makaamaan ja rupeaa etsimään hyvää asentoa uninallensa kanssa ja nukahtaa.Alussa tuohon meni helpostikkin puolituntia aikaa ja poika yritti välillä kitistä kädet ojossa,että ottaisin pois,mutta kun huomasi ettei sieltä pois enää pääse,niin lopetti.Nyt poika nukahtaa yleensä noin viidessä minuutissa,joskus saattaa vartinkin touhuta,joskus nukahtaa samantien.Jos yritän jättää heti sänkyynsä ja lähteä pois niin huuto tulee ja kova,eikä varmasti nukahda.Mutta kun olen vieressä niin poika nukahtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat