Supisteleeko muita maaliskuisia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla rv nyt 18+2 ja ekat supistukset tuli jo rv 10 ja siitä asti on supistellut. Supparit ei ole kivuliaita, eikä ole avannut paikkoja, mutta siitä huolimatta hieman pelottaa, että kuinka kauan vauva pysyy matkassa?

Edellisissä raskauksissakin mua on supistellut, mutta muistelen, että ne alkoi vasta joskus rv 30 aikoihin.

Supisteleeko muita jo ja miten lääkärit on suhtautuneet asiaan? niin ja oletteko olleet sairaslomalla? Mulle lääkäri ehdotti sairaslomaa, mutta en haluais vielä jäädä, kun tuntuu että muuten jaksaa niin hyvin ja kun suppareita tulee samallalailla kotonakin kun töissä niin enpä tiedä oisko sairaslomasta mitään apua?

Kiitos jos joku osais kertoa omia kokemuksia

Kommentit (1)

Vierailija

ja rv 18+2 myöskin. Kävin lääkärissä tiistaina, ja kirjotti sairaslomaa reilun viikon. Mulla supistukset kohtuu kivuliaita, kohdunsuuta lääkäri ei alkanut tutkimaan, ettei ärsytä enempiin supistuksiin. Mulla kotona ollessa ei supistuksia juurikaan tule, töissä kyllä, kun joudun istumaan kun tatti työpöydän ääressä 7 h joka päivä.

Toivon, että nämä supistelut menee ohi tällä levolla, lääkäri sanoikin, että on yleistä että ennen tai jälkeen rv 20 tulee jonkin verran supistelua, joka sitten ajastaan rauhoittuu. Sitä ootellessa olen nyt hyvällä omallatunnolla kotona, ainakin vielä viikon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat