Suomessa tilastoidaan vuosittain yli 40 000 koiran puremaa. Usein uhrina lapsi ja purijana tuttu koira. Kouluttakaa koiranne kunnolla.

Vierailija

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

nuoripari hankkii oman pikku hauvan. Kun hauva sitten on pari vuotta vanha, päätetään, että perheeseen tehdään nyt pikku vauveli. Yhtäkkiä vauveli on kaiken huomion keskipiste sen hauvan sijaan! Mitä tapahtuu? Koira puree, koska ei saa huomiota :(

Vierailija

Tarkoitin sitä että monet idiootit päästävät kakaransa vapaasti hyppipään koiran päälle, kiskomaan sitä korvista, hännästä, silmistä ja tökkimään sitä silmiin. Hyvinkin koulutettu koira saattaa silloin NÄYKKÄISTÄ varoitukseksi, mikä sitten tulkitaan puremaksi. Myös koiran varoitusmurina " jätä minut rauhaan" tulkitaan idioottiperheissä koiran vihaisuudeksi.

MINÄ koulutan kyllä koirani, suuri osa ihmisistä saisi kouluttaa kakaransa siihen että koira ei ole lelu!

Vierailija

Vierailija:

[quote]

koirat menevät ensin ovesta sisään, haukkuvat kaikille vieraille, kerjäävät pöydän äärellä...

/i]

Meillä mies ei ymmärrä tuota ovi-juttua lainkaan. Minä saan jatkuvasti olla komentamassa sekä koiraa, että isäntää. Samoin se, että mieheni antaa koiralle suoraan nenän eteen ruokakipon, vaikka minä vaivalla olen kouluttanut koiran nätisti istumaan ja odottamaan lupaa syöksyä kipon äärelle... Kauheat kädenväännöt aina koiran käytöksestä ja käytöksen ohjaamisesta.

Vierailija

nen kuin koira rähähti ja nappasi sormista kiinni. Tytön äiti ei saanut minkäänlaista kuria lapseensa, eikä se lapsi totellut minunkaan komentoja. Kun koira oli näykkäissyt tyttöä, äiti vaan tokas, että " oppipahan, se on kyllä oma mokansa, mitä ei kuunnellut."

Onko tuossakaan nyt sitten mitään järkeä?

Vierailija

koirat menevät ensin ovesta sisään, haukkuvat kaikille vieraille, kerjäävät pöydän äärellä...

ihan itse olen nähnyt, kun 2vuotias poika piteli kädessään leipää keittiössä, koira tuli ja kaatoi lapsen, ja kiskoi leivän hampaillaan kädestä!!

onneksi ei vienyt sormia...

se nyt on vaan alle 2vuotiaalle MAHDOTTOMUUS opettaa asioita eläimistä, ei sen ikäinen ymmärrä!

tottakai lapsille pitää opettaa kunnioitus eläimiin, mutta kun se ymmärrys tulee myöhemmin. ja kukaan äiti ei ole niin superäiti, että pystyisi kaikki vaaratilanteet estämään.

juuri SEN TAKIA koirat pitää kouluttaa!! KOULUTETTU KOIRA EI PURE EIKÄ NÄYKI, vaan lähtee pois tilanteesta.

Vierailija

5: " ei murise vaikka lapsi kiskoisi sitä hännästä..."

Lapsi EI SAA KISKOA KOIRAA HÄNNÄSTÄ!

Tuollaisten typerysten takia en myy koskaan koiraa lapsiperheeseen

Vierailija

paljasti hampaansa ja yritti hyökätä. Koira piikille.

Koiran kuuluu olla alinna arvojärjestyksessä, muuten se uhittelee ja voi tulla pahaa jälkeä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat