****HUHTIKUISET huomenta****

Kommentit (5)

Vierailija

Meidän tyttö se on ilmeisesti sitä mieltä, että nyt on aamu :/

Käytiin Ikealla, eikä tollot huomattu että kello oli jo paljon. Lähdettiin sieltä vasta puoli yhdeksän maissa, jolloin on yleensä Helkan iltatoimien aika. Tyttö nukkui autossa, mutta heräsi tietty siinä vaiheessa kun yritin siirtää sitä turvakaukalosta sänkyyn. Ja sitten se onkin ollut hereillä. Päristelee ja önisee, ryömii ympäri pinnasänkyä. Eikä vahingossakaan nuku. Minä yritin ekaksi vaan nukuttaa, sitten tein iltarutiinit kun ajattelin että jos se vaikka auttais tajuamaan että nyt pitäis nukkua, mutta pah. Ei nuku. Se jäi nyt tonne sänkyynsä pyörimään ja pörisemään, minä päätin vähän tuulettaa hermoja täällä.

Hitto. Ärsyttää.

errj & uneton tuusulassa 14.4.

Vierailija

Eilen oli ihan kivan mittainen pino, ja melko uusiakin kirjoittajia joukossa, kiva!

Ihan ekaks ERJJ, luin tekstiäsi ja nyökkäilin lukiessani, näin meilläkin yöt. Syynä myös liikkuminen ja hampaat ja välillä epäilen vilkkaita unia; Tuomas huutaa, kiljuu, nauraa ja murisee unissaan, hassun näköistä, mutta äänekästä. Konttausasennossa hakataan päätä pinniksen laitaan ja huudetaan. Mietin jo, että vuoraan pinniksen laidat superloonilla, josko auttais. Pinnasuojat meillä on, mutta ne ei paljoa auta. Ja sitten, myös meillä oli talitintti sisällä! En suojautunut kyllä millään, vaan huusin miestäni apuun tosi naisellisena.

Äitini hoisi eilen päivällä Tuomasta ja oli jotenkin lohduttava hänen kommenttinsa, että ei kyllä mitään muuta pysty tekemään, kuin olla pojan kanssa. Aika ajoin olen tuntenut itseni ihan huonoksi, kun en meinaa ehtiä miehelle tehdä ruokaa siksi, kun tulee töistä. Jotenkin olin ajatellut, että äitiyslomalla olisi sitten aikaa paneutua kodin hoitoon enemmän. Joopa joo.

Kivaa päivää kaikille!

K&T 030405

Vierailija

..pitää siis tehdä oma osuus ja yrittää kasvattaa sitä :)

Tämä mamma on ihan puolikuollut: kuudelta herättiin ja olin päivän koulussa. Sen jälkeen pikaisesti kotiin tyhjentämään tissit ja vielä pariksi tunniksi autokouluun. Huoh.. Onneksi nyt oli ihan mielenkiintoista, jaksoi seuratakin, mitä nyt haukotuksilta sai selvää.

Mä olen varsinainen einstein..Tajusin vasta tänään että meillä on nuo yöt repaleisia juuri hampaidentulon takia. Terkkari kysyi eilen onko hampaidentulo vaikuttanut uniin.. No, mä sitten sanoin et " ei oo vaikuttanut, en mä ainakaan oo huomannut mitään" . Ja sitten myöhemmin asiaa mietittyäni tajusin et meillä on noin kolmisen viikkoa yöt mennyt noin 4-5 herätyksellä (=syötöllä), kun aiemmin Siiri söi vaan yhden ja viiden maissa. Eli onhan siinä aika iso ero. Ja sen huomaa kyllä omasta vireystasosta. Pitäis vaan, piru vie, mennä ajoissa nukkumaan.

Ja syömisasiaa sen verran että Siiri ei suostu oikein syömään muiden syöttämänä kuin mun :/ Tänäänkin imetin Siirin aamulla noin kasin maissa ja kun tulin koulusta neljän pintaan, oli mies saanut uppoamaan " ruhtinaalliset" 100ml maitoa koko päivän aikana!! Eikä mies ollut tajunnut antaa sosettakaan. Samoin kun Siiri on ollut vanhemmillani illan hoidossa, ei ruokailusta ole tullut mitään: olen joutunut sitten herättämään tytön kotiintultuani ruokailemaan. Hmpf...Ehkä se siitä jossain vaiheessa helpottuu. Samoin iltaisin jos mieheni yrittää syöttää vellin nukkumaanmennessä, Siiri huutaa kaarella eikä syö. Kun minä alan syöttämään, tyttö rauhoittuu samantien.

No niin, uskaltaisikohan sitä käydä kurkkaamassa msn:n chatin puolella..Vai jumittuukohan sinne koko illaksi?

-Vandelis

ps. SannaS, kiitos tsempistä autokoulun suhteen! :)

Vierailija

Nyt o maailmankirjat c8 (sekasi) ku ei ees shoppailu piristäny tänää, päinvastoin, tuli vaan paha mieli. Rahat on tiukilla eikä mitään ylimäärästä voi ostella ja just sillo tietysti on kaupat pullollaa sellasia silmää miellyttäviä ja upeasti päällä istuvia vaatteita...gnnnnn.

Yritin etsiä kummitytölle synttärilahjaa, toivoo vaatetta tai jotain koruja yms. asusteita hippityylisiä. Sain ostettua vaan unipussin henkalta ja maukalta (6,90) Kaapolle ja pitkät värikkäät helmet sille kummitytölle. Jotain lisää on viel keksittävä....ähh.

Syökö jonkun hippunen niitä maissinaksuja?

Kaapolle oon niitä tarjonnu moneen kertaan mutta ei maku miellytä vaikka maissisose onkin suurta herkkua. OLiskohan jotain muuta vastaavaa jota vois näi pienille käteen antaa vihannesten ja ruisleipäkannikan lisäksi?

Ei tämän kummempia turinoita, pyykit odottelee jo ripustajaa eli moro!

ryhis ja Kaapo 6kk

Vierailija

Meille ei kyllä kuulu mitään uutta sitten eilisen myöhäisen pinoutumiseni mutta jos nyt kuitenkin kasvatan tätä pinoa =)

Ulkona oltiin lähes kolme tuntia taas, piristävää. Ollaankin oltu tällä viikolla tosi paljon ulkona kun esikoisella on syysloma ja ilmat on olleet upeat, aurinkoista ja joka päivä noin 22 astetta lämmintä.

Iloista torstaita kaikille huhtiksille ja vauvoille toivottaa kent kera uuden laptoppinsa ;-D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat