Minua ainakin pelottaa lintuinfluenssa

Vierailija

Eniten pelkään lasteni puolesta. Molemmilla astma ja toisella vaikeita allergioita :(

Uhka on todellinen, mutta mitä voi tehdä? Ei mitään kuin odotella vain. Tämä on järkyttävää! Miksi tuolla Aasiassa syödään kaikkea mikä ei juokse karkuun. Sieltä ne kaikki ihmetaudit tulevat.

Kuka pelkää? KÄSI YLÖS! Minä ainaski.....

Kommentit (10)

Vierailija

Täällä saa jokainen keskustella ihan vapaasti. Jos sinua ahdistaa juuri tämä aihe, miksi luet jokaisen aihetta koskevan aloituksen ja roikut keskustelussa mukana keskustelijoita haukkuen ja häiriten? Ei sinun tarvitse lukea koko asiasta ellei sinua kiinnosta.

Minua ainakin aihe huolestuttaa ja haluan puhua siitä. Luitteko että Romaniastakin on nyt löytynyt lintuinfluenssaa ja eu on asettanut tuontikiellon sieltä? (uutinen löytyy hesarin verkkosivuilta)

Vierailija

Ja oikeasti ärsyttääkin joidenkin ihmisten käytös, kun eivät ota tätä LI:n uhkaa vakavasti! Enkä tarkoita sitä, että joukkopanikointi olisi oikea tapa toimia. Vaan sitä, että tämä tauti pitäisi ottaa huomioon jo ENNEN kuin se iskee tänne, koska ehkä ennaltehkäisevällä toiminnalla voitaissiin ehkäistä koko tautia tulemasta tänne.

Vierailija

Varaudumme muutenkin lääkkeillä jne. Apteekissa osaavat jo neuvoa että mitä lääkkeitä kannattaa ostaa pandemian varalle(ne nimittäin loppuvta kesken pian).

Mies kävi juuri apteekissa ja eräät lääkket olivat jo loppuneet.. Maanantaina tulee kuulema lisää.

Vierailija

luuletko olevasi ainoa joka asioita miettii?

minä en tarvitse tietoa siitä, miten sinä varaudut! muuta vaikka lappiin tunturille, ei kiinnosta.

minä varaudun kyllä, mutta EN NOSTA TÄÄLLÄ SIITÄ KAUHEAA ELÄMÄÄ JA PANIIKKIA!

miten paniikki hyödyttää?

tajuatko, että täällä palstailee paljon odottavia ja vastasynnyttäneitä? siinä hormonimylläkässä alkaa taatusti pelottaa, kun lukee näitä typeriä aloituksia!

ME KAIKKI OSAAMME KATSOA UUTISIA, meille takuulla ilmoitetaan miten ja millon kannattaa varautua.

lopettakaa tämä hysterian lietsonta!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat