hömppägalluppi: pitääkö " enneunet" paikkaansa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli jos olette nähneet unia esim. helposta/vaikeasta synnytyksestä, onko todellakin mennyt niin? entäs tuo sukupuoli..jos olette nähneet toistuvasti unia vauvasta ja vaikka poikasukupuolesta niin onko sieltä todellakin se poika tullut? mielenkiinnolla vain kyselen :)

-neitoperhonen ja Toukka 34+1

Kommentit (7)

Vierailija

meillä yritetty vauvaa viime joulusta asti ja nyt olis vissiin ovis aika ja viime yönä näin unen poikavauvasta ja imetinkin häntä siinä unessa.. jännä nyt nähdä pitääkö paikkaansa:) ihana uni oli!! tumma pikku sirpula.. vois nukkua aina jos näkis näin todellisia unia:O)

Vierailija

ennen kuin tiesin tulokkkaan sukupuolen näin pari kertaa poikavauvasta unta. ja monen ultran mukaan sieltä pitäisi poika olla tulossa...

synnytyksestä en ole vielä yhtään unta nähnyt..

viivi rv 36

Vierailija

tai itse asiassa jo ennen kuin aloin odottamaan näin unta että olin synnyttänyt tytön,jota appi-ukko tuli ensimmäisenä sairaalaan katsomaan.

sitten kun odotus oli aluillaan näin monesti unta jossa joku tuntematon(olevinaan selvännäkijä tms.)kertoi että odotan tyttöä.

kerran unessa oli ystävällinen,henkinen mies joka otti kädestäni kiinni vaikka masu ei näkynyt vielä ja totesi että" odotat pikkuista.."

sitten jatkoi matkaansa mutta kääntyi vielä ja sanoi hymyillen että" se on tyttö."

kun ultra paljasti tosiaan tytön olevan tulossa,loppuivat nämä unetkin.

aika jännä juttu mielestäni.

pian meillä pitäisi ollakin sitten tasapeli:kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. :)

-nasuli ja masu 39+2

Vierailija

että olin jättämässä pientä poikaa päivähoitoon ja tämä poika vilkutti mulle ja kutsui äidiksi. Liekö se sitten ollut kimmoke, jonka takia kuvittelin odottavani poikaa ja ihana tyttöhän sieltä ulos putkahti ;-)

Nyt en ole nähnyt tuollaisia unia, paitsi että työkaverini synnytti kolmospojat ja siskoni 18 kiloisen pojan ;-) Itse esim. tuossa muka siskoni tuota poikaa synnyttäessä ajattelin, että kivaa sitten seurata, miten pojat kasvavat, kun itsellä on tyttöjä. Eli jotenkin nyt kai sitten ajattelen itsestään selvyytenä, että tämä on tyttö. En osaa oikein muuta kai ajatellakaan :-)

nimba rv 36+3

Vierailija

Minä näin esikoista odottaessani monta kertaa unta, että olin synnyttämässä, mutta aina kävi niin, että en nähnyt synnytystä loppuun. Yhtäkkiä vain lapsi ikään kuin tuotiin jostakin mun syliin ja sitten kävikin niin, että synnytys päättyi hätäsektioon.En tiedä oliko enneuni vai ei, mutta ainakin jännä yhteensattuma. Kuopusta odottaessa näin unta, että synnytin pojan, mutta vauva olikin tyttö. Äitini silloin sanoi, että unissa asiat näkyy usein toisinpäin, ja ainakin se piti meillä paikkansa. :-)

Vierailija

Onhan noita eriskummallisia unia ollut. Ihan alussa kun ( nämä männiäiset on hoidoilla alkunsa saaneet) niin ristittiin jo alkiot " Tiuhtiksi ja Viuhtiksi" ja miehen kanssa puhuttiin aina tytöstä ja pojasta ja kas-kas, ultra vahvisti, että tyttö ja poika on sieltä tulossa. Synnytysuniakin on ollut ja mitä eriskummallisimpia. Olen synnyttänyt liukumäessä, metsässä. Olen synnyttänyt jopa kaksi hamsteria!!!!

Vieläkin unissani synnytän normaalisti vaikka onkin tulossa sektio. Päiväkin on määrätty jo!!!!

siperoinen+männiäiset rv.37 tasan!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat