Suht. kovat alaselkä -vatsakivut alkuraskaudesta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa.

Kirjoittelen ensimmäistä kertaa ikuna...

Pikku kakkonen tuli meille täysin yllätyksenä (kierukkaraskaus). Nyt ollaan vasta aivan alkumetreillä (n 6 vko) raskautta. Mä oon ihan hirveen kipeä! Ekan lapsen kanssa, ei ollut juuri mitään kipuja yms. Nyt on koko ajan nälkä, oksettaa ja tosiaan sattuu julmetusti vatsaan ja alaselkään. Keskenmenoa pelätään kovasti, kun siihen on kuulemma olemassa mahdollisuus, kun kierukka jouduttiin poistamaan suht. kovakouraisesti. Ultra on jo otettu ja toinen parin viikon päästä.

Olenko ainoa, jolla on kipuja alkuraskaudesta? Kertokaa oma tilanteenne. Kiitti.

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla on selkää särkenyt todella kovasti jo rv 4 alkaen ja koko ajan olen pelännyt keskenmenoa (minulla olikin keskenmeno edellisessä raskaudessa rv 9+6, ja selkäkivut oliva juuri samanlaiset). Raskaus on kuitenkin toistaiseksi jatkunut, nyt on rv 11, saa nähdä miten jatkuu. Meillä olisi kolmas lapsi tulossa, én tiedä voisiko liittyä siihen että elimistö on joutuu vain kovemmille myöhemmissä raskauksissa. Toivotaan niin, se ei olisi ehkä niin vaarallista.

Muista oireista, paha olo ja väsymys, ainakin minulla oli kahden ekan lapsen raskaudet ihan erilaisia, poikaa odottaessa ei ollenkaan paha olo, tyttöä odottaessa oli tosi paha olo.

Vierailija

oli minullakin ja nyt niiden ' aiheuttaja' mönkii tuossa lattialla. Alkuraskaudessa tuli hieman veristä vuotoa ja välillä koviakin vatsakipuja...istukka oli kuulemma aika alhaalla, sekin voi aiheuttaa kipuja..Tsemppiä ja parempia vointeja! (Tämä oli toinen raskaus, ekassa raskaudessa ei mitään kipuja)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat