Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka piirrätte kajalilla kulmakarvat!

Vierailija

Kysyn uteliaana, että MIKSI? Eilen taas näin kauhean neitosen, jolla vaaleat hiukset ja mustat paksut viivat kulmakarvojen paikalla. Ettekö ymmärrä, että se näyttää kauhealta? Miksi ei voi käyttää vaikka luomiväriä, niin saisitte pehmeämmän jäljen?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Geeli on vaalean ruskeaksi sävytettyä ja tulee sellaisesssa ripsariputkilossa. Sillä saa kivasti kulmakarvat ojennukseen ja täysin luonnollisen kevyen värisäväyksen niihin. Jos haluaa selvemmän värin, niin tekee vaan useamman vedon.

Suosittelen kaikille vaaleille, jotka eivät halua " kynällä piirrettyjä" kulmia vaan luonnolliset hieman ehostetut kulmat.

Vierailija

karvan suuntaisesti, enkä kovin kovasti painaen. Sitten harjaan ne kkharjalla. Nypin myöskin ja kestovärjään, mutta mulla ei ole hirveän tuuheat kulmat joten täydennän hieman kynällä.

Vierailija

enkä usko että tämänkään aloituksen takia kovin moni muuttaa meikkaustyyliään. Mutta on oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka haluavat näyttää KAUNIILTA eivätkä ymmärrä kuinka hirveältä sellaiset piirretyt kulmakarvat näyttävät. Heille ihan vain ystävällisenä vinkkinä, että luonnollisen näköiset kulmakarvat ovat kaikista näteimmät.

ap

Vierailija

Varmasti me kaikki tajutaan, että viivoilijoiden perustelu on tekemisilleen se, että he pitävät sitä kauniina. Eikö niin? Ei kai kukaan halua tieten tahtoen ruma olla?

Itse en vetele kajalilla viivoja, mutta haluan ehdottomasti puolustaa(?) niitä, joita rumiksi mollataan. Suvaitsevaisuus ennen kaikkea, nöyryys kaunistaa =)

Vierailija

Itselläkin on vaaleat kulmakarvat ja KOROSTAN niitä LYIJYKYNÄLLÄ. Tulee kaikista luonnollisin jälki. Se on todella naurettavaa että kulmat nypitään pois ja piirretään viivat tilalle.

Vierailija

jos on olemattomat kulmakarvat, ne kannattaa kyllä jotenkin loihtia esiin, nostaa ilmettä. Itse laitan kulkakarvat, vaikken muuten meikkaisikaan, olen tosi kalpean näköinen ilman.

Mutta en piirrä tummalla kynällä!

Käytän kulmakarvaväriä, jota levitän asianmukaisella siveltimellä. uloimman viivan viimeistelen sopivan vaalealla kynällä. Jälki ei toki näytä aidolta kulmaKARVALTA, mutta sopusointuiselta kuitenkin.

Vierailija

Itselläni on ihan taviskulmat. En osaa piirtää kulmia. Enkä edes meikkaa päivittäin ja muuten meikkaamattomissa kasvoissa piirretyt kulmat näyttävät hassuilta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat