Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saada mies puhumaan?

Vierailija

aina mukamas niin väsynyt.ei iinnosta mun elämä vain omat projektinsa.keskeyttää aina kun omista asioistani ja yhteisistäkin puhun, ei jaksa nyt, ehkä myöhemmin.milloin on se myöhemmin?siihen ei osaa mieheni vastata,nalkutan vaan kuulemma

Kommentit (7)

Vierailija

on sellainen poikkeustilanne, silloin ei kannata odottaa normaalia elämää vaan ottaa se projektina. Jos mies rakentaa taloa itse, niin anna levätä mahdollisimman paljon. Itse aikoinani ajattelin osallistuvani yhteiseen rakennusprojektiin niin, että hoisin kotona kaiken, lapset ja kotityöt (oli vastasyntynyt vauva, 2,5v ja 3,5v).

Jos nyt alat vaatia mieheltäsi sitä sun tätä niin teet vaan hallaa koko suhteellenne ja tulevaisuudellenne.

Vierailija

Sano mistä haluat puhua ja sitten anna miehelle tilaa ja aikaa, älä heti ala vastausta vaatimaan. Äläkä hyökkää heti kun mies tulee kotiin, anna syödä rauhassa ensin ja vähän rentoutua. Puhu ystävälliseen sävyyn.

Jos mies ei silti suostu puhumaan niin haluatko oikeasti elää sellaisen kanssa?

Vierailija

mies rakentaa meille taloa, mikä hieno asia ja ansaitsee arvostusta. En vaan kestä katsella sen haukotuksia ja pitää muo juoksutyttönään, ei ymmärrä että täällä kotona kun teen aivan kaiken, edes jälkiään ei siivoa, on myös raskasta. Jaksaa ihmetellä (sanattomasti, mutta eleillään tuo sen selvästi esille) miten saan aikani kulumaan. sanoo vaan et tää on nyt tätä ja mun tulee se hyväksyä, siis se kun rakentaa niin ei voi muuta tehdä, ei jaksa edes seurustella. Olen niin täysi omia murheita sekä iloja ja puhumattomia tulevaisuuden suunnitelmia. Välillä tuntuu, että olen ihan patissa. Tekisi mieli repästä jotenkin kun ei puhe, itkut, kirjeet ei mitkään auta. Kosto ei ole mielessä, vain joku mikä herättää...

Uusimmat

Suosituimmat