Toivottavasti George Weahista ei tule Liberian presidenttiä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minä itse äänestäisin Sekou Connehia.

Kommentit (12)

Vierailija

Minulla on kaikki kirjetoverit miehiä tai oikeastaan kirjoittelen kahdelle liberialaiselle sisarukselle (sisko ja veli) jotka ovat pakolaisina vieraassa maassa. Ihan olen kirjeenvaihdon kautta tutustunut näihin ihmisiin. Minulla on kirjetovereita ympäri maailmaa Etelämerta myöten. Minua kiinnostaa ihan kaikenlaiset ihmiset toki ehkä eniten olen kiinnostunut arabikulttuurista. Suomalaisiakin tuttavia minulla on jonkin verran, enimmäkseen kotipaikkakunnallani.

Vierailija

Mitä v****a te kommentoitte tuommoisia että tänne av palstalle on turha tulla kyselemään. Täällähän sitä saa jokainen aloittaa keskustelun ihan mistä vaan. Jos jotakuta ei aihe kiinnosta niin eihän ko ketjua tarvitse avata eikä lukea.

Ja tosiaankin enemmän minua liberian vaalit kiinnostavat kuin nuo idiootit jotka aloittavat keskusteluja siitä mikä julkkis minkäkin juorulehden kannessa on. Mitä keskusteltavaa siinä nyt sit on.

Vierailija

kolkasta maailmalla? Ovatko kaikki miestuttavia vai myös naisia joukossa? Onko sinulla myös paljon suomalaisia tuttavia? Olen tavannut joitain suomalaisia naisia, joita kiinnostaa vain arabi- ja afrikkalaiset miehet. Onko näin myös sinun kohdallasi vai oletko leensäkin kiinnostunut ulkomaalaisista olivatpa sitten naisia tai jenkkejä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat