Tyttö-/poikaennusteita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Onko jollain listaa nyt näistä erilaisista tyttö-/poikaenteistä? Muistan lukeneeni niitä tuolla aiemmin, mutta nyt en enää löydä tätä listaa... Meillä ei ole tietoa vauvan sukupuolesta ja olisi vaan hauska ihan huvin vuoksi tehdä veikkailuja, että kumpikohan siellä nyt temmeltää!

Piippa79 (rv 26+0)

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä, millaisia höpöuskomuksia nämä ovat... Mutta mulla ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia, eikä ole tullut hormoniviivaa mahaan. Mulle ei myöskään ole tullut finnejä vaan iho on tosi kuiva, eikä tukkaa tarvitse näköjään pestä kuin kerran kahdessa viikossa. Mieli on tehnyt lähinnä raikkaita makeita ruokia, kuten hedelmiä ja salaatteja. Sykkeet olleet ensin 150 ja sitten tasaisesti 145. Ultran mukaan on tulossa poika. Mutta täytyy sanoa, että nämä " sukupuolioireet" ovat kyllä varmaan kliseitä ja yksilöllisiä juttuja.

Vierailija

nämä tietysti on kovin yksilöllisiä,tai ihan sattumaa kuka ties,

mutta itse olen ainakin tyttöjä odottaessani voinut alussa paljon huonommin kuin pojista.(etomista..)

ja sykkeet ovat pojilla olleet matalammat.(n130-)

-nasuli ja masu 39+2

Vierailija

Kaikki sukupuolen arvailijat ovat sanoneet että poika tulee. Itellä ollut " semmoinen" tunne että ei siellä tyttöä ole. Mistä lie sekin tunne johtunut. Maha on kasvanut eteenpäin, tässä yksi " miksi teille tulee poika" -kommentti. Sykkeet on ollut 140-150. Ei ole sitä viivaa mahaan tullut, ellei raskausarpia oteta lukuun :)

Eilen saatiin sitten lähes 100% luotettavuus että on poika tulossa. Itse, eikä mieskään erehtynyt että mikäs se siellä jalkovälissä on. Kuvakin ihan todisteena, voi myöhemmin sitten ihailla :D HEh

KymppiKaks ja poikanen 35+1

Vierailija

Voi hitsi, meillä ei ole aavistustakaan että kumpi olis tulossa. Ensin toivoin poikaa, sitten oli ihan sama... nyt olen miettinyt että ehkä se on sit kuitenkin tyttö... tai olisko se poika. Ultrakuva näytti meidän mielestä ihan pojalta (onpa tosi luotettava päätelmä, heko heko!) mutta vaavi oli koko ultran sellaisessa asennossa, että ei siinä päässyt vehkeitä kuvasta etsiskelemään.

Eli pitänee tehdä noita luotettavia nettitestejä

...helmikuuta odotellessa :-D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat