Voi hel' ' ' i, suututtaa oma saamattomuus! Miten te olette motivoineet itsenne tekemaan toita (tai esim. gradua yomyohaan) En saa itseani ...

Vierailija

stressaa, mutten saa mitään aikaiseksi!!!

Kommentit (7)

Vierailija

että haluan lopettaa tämän kotiäitiyteni siihen, että saan vihdoin maisterinpaperini valmiiksi.

Se rupeaa olemaan jo niin itsetuntokysymys, että motivoituminen tulee kuin itsestään. Toisaalta mielekäs tutkimus auttaa ainakin minua. Jos se ei kiinnostaisi niin paljon, tuskin vauhti olisi tällainen.

Ja toden totta, yöt ovat minun ainoita aikoja, jolloin graduani pakerran. Päiväsaikaan ohjelmasta huolehtii nuo kolme pientä villiminkkiämme, jotka ehtivät aina ja joka paikkaan.

Voimia ja tarmoa kaikille teille=)

Vierailija

että helvetin huonosti. Ei kai tartte ihmetellä, miksi jatko-opinnot on kirjaimellisesti jäissä (loput materiaalit, siis) ja nykyinen työnantaja jotain IHAN muuta.

Vierailija

kolmonen vastaa:

Metsäalalla, mutta mitään suurempaa paloa tutkimusta kohtaan ei ole ollut koskaan. Jatkotutkinto ei ainakaan auta tutkimuksen ulkopuolisessa työnhaussa, päinvastoin siitä saattaa olla jopa haittaa (leimautuu teoriapelleksi). Rahoitusta ei saa mistään (homman jatkaja olisi kyllä tiedossa). Mielenkiintoinen päivätyö, perhe ja pitkä työmatka vievät sen verran hyvin aikaa, etten oikeastaan viitsisi repiä itseäni vielä lisäurakalla. Aineisto on niin työläs, että sitä ei harrastuksena käsittele kukaan.

Lähinnä pännii suunnattomasti, että alun perin annoin houkutella itseni hommaan. Ei siinä kohtaa ollut kauheasti töitä tarjolla... Olen uhrannut aika lailla aikaa, vaivaa ja omiakin rahojani, mutta itse olen vähän sitä mieltä, että jos on hakannut päätänsä seinään jo kolme vuotta, on ennemminkin korkea aika lopettaa kuin ajatella, että kun nyt on näinkin kauan jatkettu, niin jatkanpa vieläkin...

Summa summarum: minusta ei taida olla sparraajaksi tässä asiassa. Toivottavasti sinulla sujuu edes vähän paremmin :)

Vierailija

ajeeseen?

Vierailija:

Lainaus:

että haluan lopettaa tämän kotiäitiyteni siihen, että saan vihdoin maisterinpaperini valmiiksi.

Se rupeaa olemaan jo niin itsetuntokysymys, että motivoituminen tulee kuin itsestään. Toisaalta mielekäs tutkimus auttaa ainakin minua. Jos se ei kiinnostaisi niin paljon, tuskin vauhti olisi tällainen.

Ja toden totta, yöt ovat minun ainoita aikoja, jolloin graduani pakerran. Päiväsaikaan ohjelmasta huolehtii nuo kolme pientä villiminkkiämme, jotka ehtivät aina ja joka paikkaan.

Voimia ja tarmoa kaikille teille=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat