Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras perunamuusijauhe? Mahd. vähän lisäaineita, kiitos.

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ja nro kasille tiedoksi: jos sä jaksat väsätä muusin itse kuorien ja muussaten niin anna palaa! muiden ei tarvi, jos ei halua/jaksa.

Vierailija

Juurihan kyselijä kirjoitti, että mökille jossa ei välttämättä kaikilla ole edes leittä tms. Kyllähän hänkin osaa normaalioloissa IHAN ITSE keittää ja muussata perunansa. Kauheeta itsensä korokkeelle nostamista koko ajan. Onko niin että kun piirit pienenee niin loistetaan muusitaidoilla? Säälittävää ;)

Vierailija

Eka kertaa tänä syksynä kokeilin ja yllätti ihan minutkin maullaan, lapsillekkin kelpasi hyvin. Lisäaineista en kyllä osaa sanoa.

Vierailija

Ihan kuin ois itse tehnyt muusin, nokare voita ja avot!

Saa noista k-kaupoista

kyllä meilläkin joskus itse muussataan, mutta tuo valmis on niin hyvää ja nopeaa että tulee tehtyä sitä huomattavasti useammin.

Vierailija

Ideana siis että säilyisi mökillä jossa monesti on tarvis pikaruokaan ja ei ole pakastinta. Kotioloissa kokkailen sitten ihan ehdasta potusta... ap

Vierailija

Maistuu jotenkin " navetalle" . Ja lisäaineitakin vissiin piisaa, sillä pakkauksessa oikein erikseen kehotetaan (tosin mahd. pienillä kirjaimilla) välttämään kyseistä tuotetta pikkulasten ruokavaliossa!!!!!

Vierailija

Suosittelisin, että jättäisit kerran ne perunat muussaamatta ja käyttäisit sen ajan joko käytöstapojen opetteluun tai henkiseen kasvuun, kummasta sitten johtuukaan ala-arvoinen kielenkäyttösi.

T: Äiti, joka arvostaa enemmän käytöstapoja kuin perunamuussia

Vierailija:

Lainaus:

vitun laiskat!! Keitä perunat ja muussaa niin lisäaineita ei ollenkaan!!!

kuka niitä jauhomuusseja syö, aivan vitun pahoja, ne ei oo perunaa nähnykkään!

T: Äiti joka muussaa perunamuussit aina itse!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat