Liberosta pissan haju tulee läpi...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oletteko muut huomanneet saman, että liberosta tulee haju läpi? Teippivaippana meillä oli pampers, eikä niissä ollut tälläistä " ongelmaa" . Nyt housuvaipoista libero istuu paremmin, mutta tuo haju on ikävä! Vaipassa ei tarvitse olla paljoakaan pissiä kun jo haisee...

Vai onkohan pojan pissan haju vain voimistunut ja siksi haisee vaipasta?!?

Kyselin tätä myös tuolla vauvapuolella, saa nähdä onko muut huomanneet saman...

Kommentit (8)

Vierailija

Tästä oli paljonkin keskustelua jossain vauvapalstan osiossa asiasta silloin kun libero uusi housuvaippansa eli olisko ollut keväällä... Moni oli sitä mieltä että pissan haju tuli tosiaan tuli tosi voimakkaana ulos.

Itse olen myös huomannut ihan saman asian.

Vierailija

Me ollaan käytetty pojallamme pääasiassa kestovaippoja ja ne ei onneksi haise päivisin. Yö-kestovaippa kyllä haiseekin sitten tosi pahalle, mutta joskus kun ollaan käytetty yöllä Liberoa tai Pamperssia, on haju leijunut kotona koko päivän, jos vaipan on laittanut roskikseen.

Vierailija

paitsi ne " kuivaksiopettaluhousut" jotka on kestovaippamaiset :D Sen sijaan meidän 2-vuotiaan pissa on alkanut haista enemmän viime aikoina; outoa.

Vierailija

olenkin ihmetellyt jonkin aikaa kun tuntuu että vaikka vaipassa on vain 1 pissa niin se haisee jo kovin läpi. En siis ole itse outo kun muillakin vaipat haisee herkästi läpi.

Vierailija

En muista että 3-vuotiaan kohdalla olisi aikoinaan ollut tätä ongelmaa. Nyt esikoinen 1v. haisee pissalle jo vähän ajan päästä kun vaippa vaihdettu ja minusta ei väliä onko Libero vai Pampers. Pampersia ei juuri käytetä kun minusta jotenkin koppurainen ja kova, Liberon tykkään olevan pehmeämpi ja meilläpäin on halvempi yleensä. Muumit tuntuivat vuotavan reunoista, muuten tykkäsin. Jos nyt alkaisin odottaa vasta ensimmäistäni, harkitsisin kyllä kestovaippoja, sillä tuo vaippalasku on kyllä mieletön jo kahden vaippailijan kohdalla. Pyykkiähän on pestävä jatkuvasti muutenkin niin kai siellä menis vaipatkin seassa...

Vierailija

sekä esikoisella että tällä kuopuksella, sekä teippi- että housuvaipassa. Eli heti ekojen pissojen jälkeen haisee vaippa nenääni ihan kamalalta, tästä syystä niitä ei meillä käytetä (välillä jouduttu lainaamaan ja aina sama tilanne ollut), vaan meillä on Liberot. Oisko niin että pissan laatu lapsilla erilainen ja reagoi eri vaipassa.. kun meillä muutkin sanoi että Pampers haisee pissalle heti, ei vain oman nenäni.

Vierailija

niin että hajukin sitten pääsee ulos? Housuvaipat ovat tähän asti olleet aika tiiviitä, vain reunoista hengittäviä, ja hiostaneet meidän herkkäihoisia lapsia joskus niin paljon että pylly on punottanut. Siksi olen yleensä käyttänyt teippivaippoja. Mutta nyt tyttö on kovasti ihastunut näihin liberon " pupuvaippoihin" jotka osaa pukea itse, eikä ne näytä hiostavan. Tosin aika olisi jo opettaa pois vaipoista, joten pitäisi kai etsiä joitain vähän ikävämmän tuntuisia.

Vierailija

Heh,

meillä on tasan päinvastaisia kokemuksia asiasta. Pampersin teippivaipat (ei ole juuri housuja käytetty, pahuksen kalliita) piti jättää parin kokeilun jälkeen kauppaan, koska niissä on meistä käsittämättömän voimakas haju (jopa ihan puhtaana, saati pissaisena). Oliskohan ihan tottumiskysymys? Meillä vakiokäytössä Muumit ja Liberot. Myöskään Lidlin vaipoissa ei ole ollut hajuhaittoja. Onni onnettomuudessa on, että Pampersit ovat olleet myös istuvuudeltaan selvästi huonoimmat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat