Rikkaat, mihin viette vaatteet joita ette enää pidä? Kun teitei kirppiksillä näe?

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hyvälaatuisia merkkivaatteita ovat.

Mutta mieti itse, viitsisitkö seistä tuntitolkulla kirpparilla, jos et saisi siitä mitään käteen. Ainoastaan huonon mielen siitä, kun ihmiset valittavat ja tinkivät halvoistakin hinnoista vielä lisää.

Ei kiitos!

Jos lopputulos on sama - ei mitään rahallista hyötyä - niin kukapa ei mieluummin ilahduttaisi jotakuta hyvää kaveriaan kuin ventovierasta.

JOS kaverit eivät tarvitse, niin panen keräyslootaan ilmaiseksi.

-9-

Vierailija

Enkä tiedä, ollaanko rikkaita... No, hyvätuloisia ja lasten vaatteita jää ihan kauheasti melkein käyttämättöminä.

Oikeastaan lahjoitan lasten vaatteet mieheni parikymppiselle tyttärelle, joka myy niitä sitten kirpparilla. Itse en saa rahoja vaan ne on lahja multa hänelle. Saa hyvin rahaa. Myy toki muutakin.

Vierailija

Rikas en koe olevani, mutta hyvin toimeentuleva. Eikä ole koskaan tarvinnut kantaa kirppikseltä mitään kotiin, koska myyn vain priimaa. Hieman käytetymmät annan pois.

Vierailija

Joskus olen innostunut myymään kirpputorilla, mutta koska hinnat on niin mitättömiä, niin annan mieluummin ilmaiseksi tutuille. Ihan kauheeta toi, että heittää vaatteita roskiin. Niin sisivistymätön ei voi kukaan olla sydämeltään, että tuhlaa noin luonnonvaroja, olkoon käyhä tai rikas!!

Vierailija

Lumput roskiin. Ei oikein ole kavereita, joille olisi luontevaa tarjota vanhoja. Täällä ei liioin järjestetä kirpputoreja, joihin voisi mennä kaupittelemaan. Tosin minulle niistä parista eurosta ei ole niin paljon iloa, että jaksaisin raahata pussikaupalla vaatteita johonkin ja vielä seistä siellä myymässä niitä! Annan ihan suosiolla pois vaan. Hyvään tarkoitukseen kai menevät.

Vierailija

Meidän perheellämme on n. 10 000 ¿ nettotulot, niin että siinä mielessä olemme kohtuullisen varakkaita, jos ei nyt ihan rikkaita. Lapsilla (eikä juuri aikuisillakaan) ei kuitenkaan ole mitään kalliita merkkivaatteita.

Vierailija

Lahjoittaisin mielelläni suoraankin, jos tietäisin jonkun tarvitsevan.

Harmitti tässä joku aika sitten, kun vein äitiysvaatteita kirpputorille ja seuraavana päivänä näin niitä ikkunassa; housujen hinta 35 euroa, mekko 25 euroa, pusero 10 euroa. En viitsinyt käydä loppujen hintoja kurkkimassa.

Vaatteet ovat laadukkaita, eikä niissä näy käyttö, mutta olisin halunnut jonkun jolla on vähemmän varaa saavan niitä käyttöönsä. Itselläni ei ainakaan esikoisen odotusaikana ollut varaa ostaa tuon hintaisia äitiysvaatteita. Etenkään kirpputorilla.

Vierailija

Yhdessä pk:ssa jossa olin töissä, eräs äiti sanoi heittävänsä kaikki poikansa vanhat vaatteet roskiin (vain yhdellä lapsella olleita!!). Hoitajat olivat kauhuissaan, mutta minkäs teet. Kaatopaikat olisivat pian täynnä, jos kaikki toimisivat noin.

Vierailija

Rikkaita emme ole, mutta hyvin toimeentulevia ja lapsille ostetaan laadukkaita vaatteita.

Käytetyistä maksetaan niin huonosti - muutama euro vaatteelta - ettei niitä kannata myydä. Lopputulema olisi kuitenkin melkein plus-miinus nolla, jos myyntituloista vielä vähentää pöydän vuokran JA laskee omalle vaivannäölle yhtään arvoa.

Ja joutuu kuuntelemaan perseaukisten narinaa hinnoista.

Ei kiitos!

Mieluummin annan vaatteet ilmaiseksi kaverien lapsille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat