Mies HALUSI lapselle Reimatecin ja nyt kaikki kaverit katsoo mua nenanvarttansa pitkin ja voivottelee mihin vahia rahojamme pistamme...

Vierailija

HEI HALOO!!!! En todellakaan tiennyt, että jollain vaatteella voi olla tommonen stanan tyhmä status.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ja kolmas molempiin, jos vielä jotain jää...

Kyllähän noi kaikki haalarit on kalliita, mutta kukapa ei lapselleen parasta tarjoaisi,jos pystyy.

Kelejä odotellessa.

Vierailija

Sen jälkeen onneksi älyttiin kokeilla Travallen Remua ja Jonathanin pukuja. Ilokseni totesin että vähän huokeammalla hinnalla kuin Reimatec saadaan täysin vastaava (ja vastaavilla kankailla) olevia pukuja. Voi sitten ne ylijääneet eurot käyttää vaikka asusteisiin.

Ja kyse ei ole siitä ettei meillä olisi varaa ostaa Reimatecia.

En vaan viitsi maksaa ylimääräistä kun vastaavan tuotteen saa edullisemmalla.

Kuinkahan paljon itse asiassa ihmiset ostaakaan Reimatecia vaan koska siitä vouhkataan niin paljon. Eivät ole edes kokeilleet mitään muuta. Toivottavasti joskus heräävät huomaamaan että sillä vouhkaamisella rahastetaan ihan kybällä.

Vierailija

perustella miksi laittaa haalareihin noin paljon rahaa!!! ;)

Itse olin maksanut vain osan haalareista,mummo loput.Ihan tavallisia

ne Reimatecit on niinkuin muutkin.Yksi merkki muiden joukossa.

Kyllä hymyilytti kun muutimme takaisin Suomeen monen vuoden

jälkeen,täällä kotiäidit jauhoivat Reimatecistä jne.HOHHOIJAA!!!!

Vierailija

niin tai näin, rekkiin jäivät. tarviihan joku niitä gore texejäkin ym...että kuka tarvii niin tottakai. itse ei ulkoilla niin paljon että tarvisi sijoittaa satasia ulkovaatteisiin.

itse ilahdutan lasta ostamalla parit haalarit vuodessa. jo kaksivuotiaana oli kova tyttö vaatteiden perään, nytkään ei malttaisi odottaa kun on kaapissa alesta ostettu _tavallinen_ reiman puku pakkasia odottamassa...

Vierailija

Reimatec ei ole sen kestävämpi kuin Remu tai Jonathan. Kokemuksia on kaikista noista kolmesta.

Hyviä pukuja max. 3-vuotiaalle.

4-vuotiaalle ostaisin sitten jo corduralla vahvistetun puvun, Jonathanin tai SuperRemun.

Vierailija

enkä ole kyllä KOSKAAN huomannut että joku niitä ihmeemmin katselisi saati sitten niiden hinnasta mulle jotain kommentoisi.

Ihmettelen kovasti sua, ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat