Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**pointsaajat keskellä viikkoa***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ja kuis menee????? :))

Mä leivoin tänään oikein pullaa, joten itsekuri on koetuksella :)

Ihana kun nuo kohta 5v ja 2v olivat silmät loistaen odottamassa että " äitin herkkupullaset on valmiita" . AIIIIVAN IHANAA`!!!!!!!!!!!!!!!

Meillä nyt ilmeisesti tuolla pienimmällä on muna-maitoallergia, ainakin niitä diettaamalla on kamalat masuvaivat kadonneet. Ja se tuokin oman haasteensa tähän laihduttamiseen..

Toisaalta eipä tee suklaata yms mielikään kun tiedän miten kivuliasta vauvalle on jos mä niitä syön.

Toivotaan että on vaan herkkyyttä kuten siskollaan, eikä varsinaista allergiaa...eli menis ajallaan ohi.

santtis

Kommentit (5)

Vierailija

Itsehillintä pettänyt pahemman kerran. Täällä mä vetelen taas kaiken mikä liikkuu. En kertakaikkiaan tosiaan hillitse itseäni nyt menkkojen aikaan. Tätä tää on, ennen menkkoja ja niiden aikana maistuu ja maistuu vaan. Sitten tulee kauhee morkkis. :(

Yritän nyt lopettaa tältä päivältä tän syömisen... huomenna jos saisi syötyä taas vähemmän. Vähän sellainen olo niinkuin olisi kipeäksi tulossa. Mieheltäkin meni sitten se työpaikka (tosin ei nyt kauaa kerinnyt siellä olemaankaan-töitä pätkittäin ja kausiluonteisesti). Harmittaa miestä ja minua valtavasti silti. Taas saa etsiä töitä ja kitkuttaa rahojen kanssa.. huoh.. Lauantaina oli tarkoitus lähteä viihteelle, mutta saa nyt sitten nähdä kiinnostaako mokoma jos molemmat vaikka sairainakin. :(

T:Lössykkä *ketutuksen kourissa*

Vierailija

Heippa! Ihan ok, pisteissä pysytty justiinsa! Liikuntaa vähän vähemmän ku selkä krenasi tässä. Nii ja äkkiä kaupassa suklaahyllyn ohi menin.. todellakin niin ä k k i ä, että tempasin suklaalevyn mukaan ja kotona pettymykseksi huomasin siinä olevan kahvinmakuisia paloja..yök (ei tullu katottua tarkemin sitten). Mähän en juo edes kahvia. Eli pettymysoli, kun ajattelin herkutella ja suu mutrussa nyt sitä suklaata maistoin. Jää miehelle syötäväksi. Sekö lie ollu tarkoituskin, että ei vaan satsumassille suklaata masuun..Voi että huvittaa taas...

No niin nyt nukuttaa babya ku huutelee tuolla ja sit lenkille!!! Maanantaihin!

Vierailija

Voi kun meilläkin olis pullaa, tuoksu tuntuu melkein nenässä ! Viikko sinänsä on mennyt nopeasti ja jotenkin rutiinilla pistelaskun kannalta. Tavallaan ihme, kun on ollut tavallista enemmän tohinaa, joten on tullut syötyä selkeesti epäsäännöllisemmin ja vieraissa ollessa varmaan epäterveellisemmin. Mun pitäis varmaan muutenkin syödä enemmän hedelmiä ja vedenjuontikin on vähentynyt alkuajoista. Vaaálla olen kuitenkin ehtinyt käydä itseeni vahtaamassa (tästä en ole vielä päässyt), mutta lukemat ihan ok näin viikonlopun alla. Luulin aina, että paino tippuu tasaisesti (-100 g, sitten -200 g jne), mutta olen ymmärtänyt että teillä muillakin heittelee 1-1,5 kg ihan siinä päivän mittaan ja ainakin mulla paino laskee jonkun kumman pienen tai suuren rykäyksen, sitten palaa vanhaan ja taas siis uuteen eli jotenkin sahaamalla. tulipa megalause, toivottavasti saatte selvää :)

Tsemppauksen vuoksi olen pikasesti käynyt pyörähtämässä ihan tuolla PV:n sivujen viestiosiossa; ihan kiva lukea ihmisten tunnelmia ja etenkin onnistumisista. Olen itsekin etsinyt kaupan pakastealtaista niitä Painovartijoiden ruokia pari kertaa, mutta nyt vasta tajusin tuolta katsoa ja siellähän tiedettiin, että niiden valmistus on lopetettu.

Mukavaa loppuviikkoa ja tahdonlujuutta..toivottaa Poutis, jolla se ryökäleen Marianne suklaalevy makaa tuolla kaapissa... (1 pala syöty, kukahan sen tuonne meidän kaappiin on kaupasta tuonut...)

Vierailija

Kumman nopeasti on menny tämä viikko. Eilen ja toissapäivänä oli IHAN KAUHEETA, olisin voinu syödä vaikka hirven kokoisen palan suklaata... Meillä tyttö tekee ilmeisesti ylähampaita ja se heräilee ehkä miljoona kertaa yössä. Se tarkottaa sitä että mä olen megalomaanisen väsynyt ja sillon tekee vain ja ainoastaan mieli makeeta. Ärsyttävää. Viime yön se nukku onneks vähän paremmin joten tähän mennessä (siis onhan kello jo melkein 12:) kaikki ok.

Onneks sain kuitenkin piiskattua itteni illalla lenkille koska siitä kuitenkin tulee vähän parempi mieli kun saa aikaseks jotakin, ja niitä kaloreita kuluu. Plääh. Eli siis ynnäten tämä viikko on ollu fiilisten vuoristorataa ja mielitekoja vastaan taistelua.

Nyt on edessä v-loppu ja huomenna tulee ruokavieraita. Katoin jo pv-lehden sivuilta limetortun ohjeen jonka teen jälkkäriks. En ole vielä kekannu hyvää pääruokaa, siis kevyttä ja jotain muuta kun kalaa. Taidan mennä vielä vähän lueskeleen niitä ohjeita!

Kukakohan se oli kun jossain vaiheessa sano että miks päästi kaikki ne ylimääräset 20kiloa tulemaan että kun olis tajunnu aikasemmin. Mä mietin tota pitkään mutta sitten ajattelin että hei, me sentään NYT tehdään jotain koska muuten niitä olis kohta ylimääräset 25kg... Eli parempi näin!

Morjens!

Vierailija

täällä taasen minä olen pakastimesta ottanut pullaa ja sulatellut niitä mikrossa kun makean nälkä on ollut niin hirmuinen ;) pisteiden mukaanhan kotipullasta menee vain 2 pistettä, mutta mä olen kyllä aika kova tyttö leipomaan suurella rasva määrällä, joten tuo 2 pistettä taitaa olla ainakin meikäläisen pullissa vähän alakanttiin:(

joo, kovasti viikonloppua oottelen..liikuntapisteitä on muutama jemmassa jotta vois vähän lauantaina karkkia nappailla..

mutta ei tänne päin nyt muuta..palaillaan

Uusimmat

Suosituimmat