Oletteko pyytäneet lääkäriltä TAMIFLU reseptiä?Saitteko reseptin?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

se on influenssan hoitoon tai estolääkityksenä käytettävä. Ei siis estä sinänsä mutta helpottaa oireita. Sitä on ihan tavalliseen influenssaan määrätty vaikka kuinka ja paljon.

Vierailija

Tamifluta sain influenssan oireita helpottamaan pari vuotta sitten.

Toivottavasti kukaan lääkäri ei kirjoita reseptiä jollekin älykääpiölle joka menee sitä " vaan pyytämään" .

Enkä yhtään ihmettele että lääkäri oli jollekin jo nauranutkin päin naamaa..

Vierailija

kaiken lisäksi sitä lääkettä ei edes ole kaikille, niin on se kumma jos kansalainen ei omin rahoin sitä saisi kustantaa. Tulee halvemmaksi valtiollekin....

Minulle ei naurettu, ihan kyselemättä sain reseptin.

Vierailija

http://www.rocheusa.com/products/tamiflu/pi.pdf

Työskentelen bioalan yhtiössä taloustehtävissä mutta jotain olen jo oppinut. Kun tuota luet niin kyllä minullakin olisi hauskaa myydä tuollaista lääkettä.

Aloitetaan tuosta käyttöyhteyden epävarmuudesta. Tamiflun teho on todettu soluviljelyissä mutta varsinaista tehoa influenssaviruksen kasvun estäjänä ihmisessä ei ole todettu.

Jo nyt on todettu resistenssejä kantoja tuolle lääkeaineelle sekä ristiin resistenttejä kantoja. Tuo lääkeaine tehoaa tiettyihin viruksiin (A- ja B- tyyppi) mutta tämä potentiaalinen lintuinfluenssavirus saattaa olla täysin nykyisistä poikkeava rakenteeltaan. Jo nyt on olemassa useita erilaisia influenssaviruksia, jotka poikkeavat yleisimmästä A- ja B- tyypeistä.

Kliiniset testit eivät ainakaan minua hirveästi vakuuta, sokkotestiin verrattuna 1 - 1,5 vuorokauden nopeampi paraneminen. Tavalliseen influenssaan onhan tuo tyhjää parempi mutta en todellakaan tiedä onko siihen käytetyn rahan arvoinen.

Ostakaa vain Tamifluta, Roche on iloinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat