Onko ystäväni käytös normaalia?

Vierailija

Alan pikkuhiljaa uskomaan että eräällä ystävälläni ei ole " kaikki kotona" . Hän suuttuu mulle pienimmistäkin asioista, sellaisistakin, jotka eivät edes häntä koske tai häneen millään tavalla liity.

Meillä on molemmilla pienet lapset ja meidän ero on se, että minä olen kamala nipottaja kotihommissa (eikä hävetä tunnustaa sitä), kun taas ystävälläni on huusholli välillä TOSI sotkusessa ja likasessa kunnossa. Eilen tämä ystäväni oli meillä kylässä kun silitin samalla. Silitän kaikki vaatteet AINA ja vauvan vaatteet molemmilta puolilta. Ystävä kun näki tuon, hän rupesi huutamaan että " OLETKO IHAN HULLU" , vauhkosi kuin heikkopäinen ja lopulta sanoi ettei voi olla tekemisissä enää minun kanssani koska olen niin tarkka kotihommissa!! HÄH??!! Lähti ovet paukkuen ja tänä aamuna oli tullut tekstari jossa luki, että " en minä ainakaan miehesi kalsareita ole silittänyt ja hyvin on näyttänyt kelpaavan" . Siis mitä??Olen yrittänyt soittaa ystävälleni mutta ei vastaa!

Miehelle soitin töihin ja se sanoi että ei ymmärrä mitä toi txt tarkoittaa. Ystäväni on aikoinaan ollut kovakin vamppi ja on yh, ja tiedän joskus himoinneen miestäni mutta en todellakaan uskoisi että mieheni alkaisi mihinkään sen naisen kanssa, varsinkin kun on aina pitänyt sitä vähän sekopäänä. Mikä taitaa todella ollakin! En ymmärrä enää mistään mitään! Haluaako ystäväni todella ärsyttä mua noin paljon että valehtelee että on maannut mun miehen kanssa? Ihan sekoa..

Kommentit (10)

Vierailija

On sitten kiukkuinen ikänsä. Hän oikeasti luulee, että KAIKKI ihmiset hänen ympärillään yrittävät olla parempia kuin hän ja piilovittuilevat jatkuvasti ja arvostelevat hänen koulutustaan, kotiaan ja kaikkea hänen elämässään.

Mun neuvo. Unohda koko ihminen.

Vierailija

Tai vittuilua. kaikesta säkin ap pulttia otat, anna " kaverisi" kiehua omissa liemissään ja unohda koko asia. Ei sillä ole kaikki kuulat pääkopassa kasassa.

Vierailija

Ei voi muuta sanoo!

Anna sen naikkosen olla, tuskin miehesi on häneen koskenut -jos on niin siinähän sitten on tosi hyvä maku miehellä.. =)

Anna tollasten kavereitten olla. Tosin meillä kaikilla on joskus kireetä elämässä, mutta tollanen on jokseenkin ala-arvosta..

Jos se sun kaveri on kunnon kaveri niin se ottaa yhteyttä jossain välissä. Älä nyt ihmeessä ruinaa siltä vastausta!!

..Ja miehen kanssa voit puhua asiasta sitten enempi kun tulee kotiin.. Mutta luultavasti haluaa vaan saada sun päivääs pilattua!

Vierailija

on joskus ennenkin käyttäytynyt aika arvaamattomasti, ja tietää että olen muutenkin mustasukkainen miehestäni. syy on se, että hän jäi kiinni pettämisestä suhteen alkuaikoina noin 5 vuotta sitten. Viime aikoina miehellä on ollut töitä normaalia enemmän mutta toisaalta niin on rahaakin, eli vaikea ois uskoa että vehkeilis jotain mun selän takana.. mutta ei voi mitään että silti epäilyttää!

Vierailija

On voinut mielessään hautoa vaikka mitä ja nyt kun ei muuta tapaa keksinyt millä loukata sua, niin lähetti tuollaisen tekstarin. Pistä välit poikki, ystävälläsi ei tod. ole kaikki kotona!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat