Kanaa paistopussissa ???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips, tänään olisin tekemässä isoja kanankoipia, riisiä ja hernemaissipaprikaa... siis ensin keitän riisit ja hernemaissipaprikat sitten kaikki kanojen kanssa siihen paistopussiin ja missä asteessa, kuinka kauan ?

Olen siis oikeasti uusavuton, ennen olen tehnyt vain kanan lasiastiassa ja riisit ja noi erikseen ja kastikkeet, MUTTA: ystävä sanoi että tulee tosi hyvää jos tekee kaikki paistopussissa jotenkin noin... joten neuvoja kun kokeilisin tuollalailla =)

tuusis

Kommentit (1)

Vierailija

Älä turhaan keitä riisejä ja herne/maissi/paprikaa etukäteen. Laita riisit ym. (jos tykkäät sipulista ja valkosipulista, niin lisää ne muiden joukkoon) paistopussiin kaada päälle vettä ja lisää esim kanaliemikuutio ja sekoita. Sitten vaan broilerin kintut siihen päälle ja pussi kiinni (muista tehdä pieni höyryaukko pussi kulmaan). Jos sulla on kiire laita uuni 200 ja anna olla n. puoltoista tuntia mut parempi tulee jos laitat uuni 175 ja annat olla vaikka reilut pari tuntia (eivät kuivu kun ovat pussissa). Mun mielestä kaikki uuniruoat on parempia mitä kauemmin jaksaa hauduttaa.

Onnistumista yritykseen!!

ps. jos haluat voit sulattaa liemikuution lämpöiseen veteen, nopeuttaa taas valmistumista

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat